حضور شیخ الاسلام کافیض رواں

حضور شیخ الاسلام کافیض رواں

حضرت مولانا محمد رفیق احمد ازہری صاحب 

الجامعۃ النوریہ مڑوال بنگلور،کرناٹک۔

شہنشاہ مطلق رب ذو الجلال نے اپنی قدرت کاملہ سے کائنات کو ہر طرح کی زیب و  زینت سے آراستہ فرماکر بنی نوع انسان کا مسکن بنایا اور ان کی رہبری و رہنمائی کے لیے انبیاء و رسل کو رشد و ہدایت کا پیامبر بنا کر خاکدان گیتی پر مبعوث فرمایا۔ حضرت آدم علیہ السلام تا نبئی آخر الزماں خاتم پیغمبراں ﷺ ہر نبی کی بعثت اسی مقصد کی خاطر ہوتی رہی ۔نبی آخر الزماں ﷺ کے بعد گمگشتگان راہ کو چراغ ہدایت سے روشن کرنے کے لیے صحابہ ،تابعین و ائمہ مجتہدین کو پسند فرمایا ۔اس اہم فریضہ کی تکمیل کے لیے صاحبان علم و حکمت ،دانا و ہوشمند افراد کو ہر دور میں وجود بخشا تاکہ آسمان علم و عرفان کے ان مہکتے ستاروں کی علمی کرنوں سے خدا کے بندوں کے دل ایمان وایقان کی ضیاسے قیامت تک منور ہوتے رہینگے ،علمی کہکشاں پہ بزم اہل ایماں کے مشام جاں کو معطر کرتی رہے گی اور مصطفی جان رحمت ﷺ کا دین حسن اپنی تمام تر جلوہ سامانیوں کے ساتھ پھلتا پھولتا رہے گا۔
حضور شیخ الاسلام کی شخصیت کوئی محتاج بیاں نہیں ، آپ کی دینی خدمات دعوت فکر و عمل اور باعث تقلید ہیں ۔شب یکشنبہ ۱۳۵۷؁ ھ مطابق اگست ۱۹۳۷؁ء کچھوچھہ شریف میں آپ کی ولادت ہوی اور دیکھتے ہی دیکھتے اپنی علمی ضیا باریوں سے عالم پر مثل آ فتاب کے چھا گئی اور دنیا رئیس المحققین حضور شیخ الاسلام حضرت علامہ سید محمدمدنی میاں اشرفی الجیلانی سے جاننے لگی۔
ایں سعادت بزور بازو نیست

تا نہ بخشد خدائے بخشندہ 
   آپ عہد طفلی سے ہی بچوںکے ان افعال و حرکات سے کنارہ کشی اختیار کرلیے جو عام طور پر بچوں کے اندر پائے جاتے ہیں ۔کھیل کود لہو ولعب میں کسی طرح کی کوئی دلچسپی نہ لیتے ،نہ کوئی میلان تھا نہ کوئی رغبت۔اببتدائی تعلیم کا آغاز کچھوچھہ شریف کے مکتب سے ہوا اور والد گرامی کے نگاہ الطاف و عنایات سے فیضیاب ہوتے رہے۔
۱۰ شوال المکرم  ۱۳۷۱؁ ھ دار العلوم اشرفیہ مبار کپور میں اعلی تعلیم کے حصول کے لیے والد گرامی محدث اعظم حضرت سید محمد اشرفی الجیلانی علیہ الرحمہ نے داخل فرمایا ۔ جہاں فارسی تا بخاری ،تفسیر ،حدیث،فقہ ،اصول فقہ،معقولات و منقولات کے علم سے بہرور ہوے ۔ ذوق طلب نے مزید کتابوں سے بھی استفادہ فرمایا اور تشنگی کو بجھاتے رہے ۔یوں تو دور طالب علمی بڑی اہمیت کا حامل ہوتا ہے آپ پوری پوری لگن و توجہ سے درس میں حاضر رہتے ،بڑی دلچسپی اور انہماک کے ساتھ کتابیں مطالعہ فرماتے اور دیگر طلباء سے بالکل الگ تھلگ ہی آپ اپنا مزاج رکھتے ،اوقات ِتضیع بالکل پسند نہ فرماتے، لہو و لعب طنز و مزاح سے گریز کرتے ۔ جو صاحب حکمت ہو بھلا وہ طنز و   مزاح و ظرافت سے کیوں نہ پرہیز کرے!وہ تو اس کے نزدیک عیب ہے۔ شیخ سعدی نے فرمایا ۔
تو بر سر قدر خویشتن باش و وقار
بازی و ظرافت بہ ندیماں بگزار
وقت کا اکثر حصہ مطالعہ و کتب بینی ہم سبق ساتھیوں کو تکرار کرانے اور افہام و تفہیم میں بسر کرتے۔تقریباً دس سال دس ماہ کا مکمل عرصہ دار العلوم اشرفیہ کی علمی فضائوں میں گذرا اور دس شوال المکرم ۱۳۸۳ ؁ ھ مطابق جنوری ۱۹۶۳؁ کو سند فراغت و دستار فضیلت سے نوازے گئے ۔والد گرامی کی نگاہ فیض سے خوب خوب فیضیاب ہوے جو کہ علم و حکمت زہد و ورع ،تقوی و طہارت ،حلم و بردباری ،توکل و قناعت ،صداقت و شرافت ،بصیرت و بصارت ،قیادت و سیادت کا چمکتا آفتاب تھے اور محد ث اعظم ہند کے لقب سے جانے اور مانے گئے۔
حضور شیخ الاسلام آپ ہی کا پرتو اور آئینہ ہیں ۔سنجیدگی او رمتانت ،تحمل و بردباری ،دور اندیشی اور نباضی کے علاوہ بقول ڈاکٹر اقبال   ؎
نگہ بلند سخن دلنواز
یہی ہے رخت سفر میر کارواں کے لیے
آپ نے سب کچھ پایا اور جانشین محد ث اعظم بن کر کاروان محدث اعظم ہند کے امیر کارواں بن گئے۔سر بلندی و سرفرازی کے آثار پہلے ہی سے نمایاں تھے ۔   ؎ 
بالائے سرش ز ہوشمندی
می تافت ستارئہ سر بلندی
میدان تصنیف و تقریر کے تو آپ شہ سوار ہیں ،آپکی تصا نیف علماء قدر کی نگا ہ سے استفادہ کرتے ہیں ۔امت مسلمہ کی اصلاح فکر و اعتقاد کا عزم مصمم فرماکر میدان خطابت کو آپنے منتخب فرمایا تاکہ عوام وخواص میں سے ہر فرد فیضیاب ہو سکے اس طرح آپکے فیضان خطا بت کا دریا جاری ہوا۔
ارباب علم و دانش صاحبان فکر و فن سے یہ امر مخفی نہیں کہ قوم و ملت کی ہدایت کے لیے سمت و جہت کا تعین کتنا دشوار ہے ۔مگر شیخ الاسلا م نے علم و حکمت ،فہم و فراست دوربینی سے ہر وہ انداز بیا ں کو اپنایا جو عوام و خواص کو متاثر کرے ۔اس طرح اپنی خدادا د صلاحیتوں سے افرا د ملت کے قلوب فیضیاب کرتے رہے۔امریکہ،برطانیہ،ہالینڈ ،کینیڈا بلکہ ساری دنیا کا گوشہ گوشہ آپکے خطبات سے مستفیض ہوتا رہا۔ 
عشق مصطفی کا چراغ ،اہلبیت عظام کی عقیدت ومحبت کی قندیل لوگوں کے دل میں روشن فرمائی،عالم انسانیت کو صاف و شفاف افکار و اعمال ،تہذیب و تمدن کا سلیقہ عطا فرمایا،جذبئہ اخوت کو جگا یا ،مرور ایام کے طوفانوں کے اثر کو یکسر مسترد کرکے   ؎
نہ ہو ماحول سے مایوس دنیا خود بنا اپنی  
نئی کشتی نئی آندھی نیا طوفاں پیداکر
کے اپنی دنیا آپ بنائی ۔محافل خطبات میں مسلک حقہ مسلک اہلسنت کو قرآن و احادیث اکابرین اسلام کے اقوال و افعال کی روشنی میں اس قدر احسن انداز سے توضیح و تشریح فرماتے کہ سامعین پر وجدانی کیفیت سا سماں بندھ جاتا ۔علماء کرام کی جماعت آپکے علمی نکات سے عش عش کر اٹھتی ،مشکل سے مشکل اصطلاحات کو آسان سے آسان تر بنا دینا آپکا خاصہ ہے۔دلائل و براہین کی روشنی میں باطل عقائد و افکار کا رد اس طرح دلکش انداز میں فرماتے کہ ارباب عدل و انصاف کے لیے انکار کی گنجائش نہ رہتی۔آپکی خطبات کا جاری چشمہ سر زمین کرناٹک کے مختلف علاقوں میں بھی ہر خاص و عام کو فیضیاب کر رہا ہے۔
خصوصاً بنگلور ،میسور ،بلاری ہاسپیٹ۔ہبلی دھارواڑ ، ہری ہر داونگیرہ، شیگائوں قابل ذکر ہیں۔شہر ہبلی میں علم و حکمت کا بہتا چشمہ  مرکزی ادارہ بنام ـ’’مدنی میاں عربک کالج ‘‘ شہر ہبلی اور اسکے مضافات بلکہ ہندستان و بیرون ہندستان کے گوشہ گوشہ سے آنے والے تشنگان علوم کو سیراب کر رہا ہے۔داونگیرہ و دیگر شہروں میں خانقاہیں علم و عرفان کے جام پلا رہے ہیں۔
خدا کرے مدنی فیضان کو دوام عطا ہو ۔ قلم میں اتنی جرا ت کہاں کہ شیخ الاسلام کی شخصیت اور آپکے کارناموں کا احاطہ کر سکے   ؎  
چہ نسبت خاک ر ابا عالم پاک 
جو کچھ نوک قلم پر آئے آپکی شخصیت اس سے ورا ء ہے، زندہ قومیں اپنے محسن کی مرہون منت ہوتی ہیں اور اسکی یادیں حرز جاں بن جاتی ہیں۔

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular