۔باب تَفْعِیْل کی خاصیات Khasiyat e Abwab Us Sarf Sabaq No 8

 سبق نمبر : (8)

(۔۔۔۔۔۔باب تَفْعِیْل کی خاصیات۔۔۔۔۔۔)


                                                                                                                   اس باب کی درج ذیل خاصیات ہیں:

(۱)تعمل (۲)موافقت(۳)ابتداء(۴)اتخاذ(۵)بلو غ(۶)سلب مأخذ (۷)قطع مأخذ(۸)اعطائے مأخذ (۹)تدریج(۱۰) صیر و ر ت(۱۱) تحول (۱۲) مبالغہ(۱۳)تعدیہ(۱۴)تصییر(۱۵)تحویل(۱۶)قصر(۱۷) تخلیط (۱۸) وقوع (۱۹) اطعام مأخذ(۲۰)الباس مأخذ (۲۱)اخراج مأخذ(۲۲)نسبت بمأخذ

(۱)۔۔۔۔۔۔تَعَمُّلْ: 

مثال معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

سَفَّدَ زَیْدٌ اللَّحْمَ زید نے گوشت بھوننے کے لئے سیخ میں پرویا سَفُّوْدٌ سیخ جس پر گوشت بھوناجاتاہے۔

    اس مثال میں فاعل (زید )مأخذ( سیخ )کو گوشت بھوننے کے کام میں لایاہے۔

(۲)۔۔۔۔۔۔مُوَافَقَتْ:باب تفعیل درج ذیل ابواب کی موافقت کرتاہے:

۱۔موافقت سَمِعَ یَسْمَعُ: باب تفعیل کا باب سمع یسمع کے ہم معنی ہونا۔جیسے: خَشِیَ وَ خَشّٰی زَیْدٌ:  ( زید ڈرا، یہ دونوں فعل ہم معنی ہیں)۔

۲۔موافقت ضَرَبَ وَنَصَرَ: باب تفعیل کا باب ضرب ونصرکے ہم

معنی ہونا۔جیسے: عَجَزَتْ (ض) وَعَجَزَتْ (ن)وَ عَجَّزَتِ الْمَرْءَ ۃُ  (عورت بوڑھی ہو گئی) تینوں ابواب ہم معنی ہیں۔

۳۔موافقت إِفْعَال: باب إفعال کا باب تفعیل کے ہم معنی ہونا۔جیسے: اَبْکَرَ زَیْدٌ وَ بَکَّرَ زَیْدٌ:  ( زید صبح سویرے پہنچا) دونوں ابواب ہم معنی ہیں۔

۴۔موافقت مُفَاعَلَۃ: باب مفاعلہ کا باب تفعیل کے ہم معنی ہونا۔جیسے: بَاکَرَہ، زَیْدٌ وَ بَکَّرَہ، زَیْدٌ:  ( زید اس کے پاس صبح سویرے آیا)دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

۵۔موافقت تَفَعُّل: باب تفعل کاباب تفعیل کے ہم معنی ہونا۔جیسے: زَنَّخَ حَسَنٌ وَ تَزَنَّخَ حَسَنٌ:  (حسن نے بار بار پانی پیا)دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

۶۔موافقت فَعْلَلَ: باب تفعیل کا باب فعلل کے ہم معنی ہونا۔جیسے: قَرَّصَ زَیْدٌوَقَرْصَبَ زَیْدٌ:  ( زید نے کاٹا) دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

۷۔موافقت فَیْعَلَۃ: باب تفعیل کا باب فیعلۃ کے ہم معنی ہونا۔جیسے: ھَلَّلَ ہَاشِمٌ وَ ھَیْلَلَ ہَاشِمٌ:  ( ہاشم نے لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ پڑھا) دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

(۳)۔۔۔۔۔۔اِبْتِدَاء:ابتداء کی دوصورتیں ہیں:

۱۔کسی فعل کا ابتدا ءً باب تفعیل سے اس معنی کے لئے آنا جو مجرد میں نہ پائے جاتے ہوں۔جیسے:کَلَّمَ عَمْروٌ(عمرو نے کلام کیا)کَلَّمَ کامادہ مجرد میں پایاتو جاتاہے مگر معنی زخمی کرنے کے ہیں اور مزید فیہ میں آکر یہ کلام کرنے کے معنی میں ہوگیا، اسے ابتداء کہتے ہیں۔

۲۔مجرد میں وہ فعل استعمال ہی نہ ہوا ہو ۔جیسے : ھَلَّلَ زَیْدٌ:(زید نے لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ پڑھا)اورمجرد میں ھَلَلَ یاھَلَّ کامادہ استعمال نہیں ہوتاہے ۔

(۴)۔۔۔۔۔۔ اِتِّخَاذ: 

مثال    معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

حَیَّسَ نُعْمَانُ بْنُ سَعِیْدٍ       نعمان بن سعید نے حلوہ بنایا                                                     حَیْسٌ                             حلوہ

    اس مثال میں (فاعل نعمان بن سعید) نے مأخذ( حلوہ) بنایا۔

(۵)۔۔۔۔۔۔بُلُوْغ: 

مثال معنی    مأخذ مدلولِ مأخذ

خَیَّمَ زَیْدٌ     زید خیمے میں پہنچا                           خَیْمَۃٌ                                خیمہ

    اس مثال میں فاعل(زید) مأخذ( خیمہ) میں پہنچ گیا۔

(۶)۔۔۔۔۔۔ سَلْبِ مَأخَذ:

مثال معنی    مأخذ مدلولِ مأخذ

مَخَّطَ زَیْدٌ    زید نے رینٹھ کو دور کردیا                            مُخَاطٌ                                  رینٹھ

    اس مثال میں فاعل (زید)نے مأخذ( رینٹھ )کو دور کردیا۔

(۷)۔۔۔۔۔۔قَطْعِ مَأخَذ: 

مثال معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

عَذَّقَ الْغُلاَمُ لڑکے نے شاخ کو کاٹا عَذْقٌ شاخ /ٹہنی

    اس مثال میں فاعل( غلام)نے مأخذ( شاخ) کو کاٹ دیا ۔ 

(۸)۔۔۔۔۔۔اعطائے مَأخَذ: 

مثال معنی     مأخذ   مدلو لِ مأخذ

فَطَّرَ بَکْرٌ خَالِداً بکر نے خالد کو ناشتہ دیا    فُطُوْرٌ   ناشتہ

    اس مثال میں فاعل(بکر)نے مفعول(خالد)کو مأخذ(ناشتہ)دیا۔


 (۹)۔۔۔۔۔۔تَدْرِیْج:جیسے: رَسَّلَ خَالِدٌ( خالد نے آہستہ آہستہ پڑھا)اس مثال میں فاعل (خالد) نے پڑھنے کاکام آہستہ آہستہ کیاہے ۔

(۱۰)۔۔۔۔۔۔صَیْرُوْرَتْ: 

مثال معنی مأخذ مدلو لِ مأخذ

عَجَّزَتِ الْمَرْأۃُ عورت بوڑھی ہو گئی عَجُوْزٌ بوڑھی

     اس مثال میں فاعل ( اَلْمَرْاَئۃُ)صاحب مأخذ (بوڑھی) ہوگئی ۔ 

(۱۱)۔۔۔۔۔۔تَحَوُّلْ: 

مثال معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

لَیَّثَ نَعِیْمٌ نعیم شجاعت میں شیر کی مانند ہوگیا                                         لَیْثٌ                                      شیر

    اس مثال میں فاعل( نعیم )مأخذ( شیر) کی مثل ہوگیاہے ۔ 

(۱۲)۔۔۔۔۔۔مُبَالَغَہ: اس کی تین قسمیں ہیں:

۱۔فعل میں مبالغہ    ۲۔مفعول میں مبالغہ    ۳۔فاعل میں مبالغہ

۱۔فعل میں مبالغہ جیسے: صَرَّحَ الْحَقُّ:(حق خوب ظاہر ہوگیا)۔اس مثال میں نفس فعل یعنی ظہور میں مبالغہ پایاجارہاہے۔

۲۔مفعول میں مبالغہ جیسے: قَطَّعَ زَیْدٌ الثِّیَابَ:( زید نے بہت سے کپڑے کاٹے) اس صورت میں مبالغہ فعل میں نہیں بلکہ مفعول یعنی کپڑوں میں ہورہاہے ۔

۳۔فاعل میں مبالغہ جیسے: مَوَّتَ الْاِبِلُ: (اونٹوں میں موت عام ہوگئی)اس صورت میں مبالغہ فاعل یعنی اونٹوں میں ہورہا ہے ،نہ کہ فعل میں اور نہ ہی مفعول میں ۔

نوٹ: یہ خاصہ باب تفعیل میں زیادہ استعمال ہوتاہے۔

(۱۳/۱۴)۔۔۔۔۔۔ تَعْدِیَہ وتَصْیِیْر: یاد رہے کہ باب إفعال میں یہ بات گزری ہے کہ تعدیہ وتصییر کے مابین عموم وخصوص من وجہ کی نسبت

ہے اس میں دو مادے افتراقی اور ایک مادہ اجتماعی ہوتا ہے ۔تعدیہ کا معنی ہے لازم کو متعدی کرنا اور تصییر کا معنی ہے فاعل کا مفعو ل کوصاحب مأخذ بنانا یہاں ان تینوں کی امثلہ ذکرکی جارہی ہیں: 

۱۔مادہ اجتماعی کی مثال: جس میں تعدیہ وتصییر دونوں معانی پائے جائیں، جیسے:نَزَّلْتُ زَیْداً۔اس مثال میں تعدیہ کا معنی یوں بنتا ہے کہ مجرد میں یہ فعل نَزَلَ (وہ اترا) لازم ہے،اورتفعیل میں آکر متعدی ہوگیا(یعنی میں نے زید کو اتارا) اور تصییر کا معنی یوں ہوگا: نَزَّلْتُ زَیْداً: اَیْ جَعَلْتُ زَیْد اً ذَا نُزُوْلٍ۔ یعنی میں نے زیدکو صاحب نزول (صاحب مأخذ ) کیا۔

۲۔ افتراقی مادہ کی مثال: جس میں فقط تعدیہ ہو۔ جیسے: مجرد میں فَرِحَ زَیْدٌ لازم ہے اور باب تفعیل میں آکر یہی مادہ فَرَّحْتُ زَیْداً ہوگیا جو کہ متعدی ہے معنی ہے( میں نے زید کو خوش کیا )اس کو تصییر کے معنی میں نہیں لا سکتے ۔

۳۔افتراقی مادہ کی مثال: جس میں فقط تصییر ہو تعدیہ نہ ہو سکے۔ جیسے: وَتَّرْتُ الْقَوْسَ: میں نے قوس (کمان )کو صاحب مأخذ یعنی وتر والا بنادیا، اَیْ جَعَلْتُ الْقَوْسَ ذَا وِتْرٍ۔

(۱۵)۔۔۔۔۔۔تَحْوِیْل: 

صورت مثال               معنی مأخذ                                                                 مدلولِ مأخذ

عین مأخذ   نَصَّرَزَیْدٌ بَکْرًا زیدنے بکر کو نصرانی بنادیا نصرانی نصرانی ہونا 

مثل مأخذ  خَیَّمَ زَیْدٌالرِّدَآءَ   زیدنے چادر کو خیمہ بنالیا خَیْمَۃٌ   خیمہ

    ان مثالوں میں بالترتیب زید نے بکر کو عین مأخذ یعنی نصرانی کردیا، اوردوسری مثال میں زیدنے چادر کو خیمہ کی طرح بنادیا۔ پہلی مثال کامحلِ استشہاد وہ حدیث پاک بھی ہے جس میں سرکار صلی اللہ تعالی علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا: کُلُّ مَوْلُودٍ یُولَدُ عَلَی الْفِطْرَۃِ فَأَبَوَاہُ یُہَوِّدَانِہِ وَیُنَصِّرَانِہِ أَوْ یُمَجِّسَانِہِ۔ کیونکہ یہاں پر باب تفعیل کے ہی صیغے استعمال فرمائے گئے ہیں۔

(۱۶)۔۔۔۔۔۔ قَصَر: جیسے: ھَلَّلَ زَیْدٌ:( زید نے لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ پڑھا)۔

    اس مثال میں جو شخص لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ کہے اس کے کلام کو بیان کرنے کے لئے کسی طویل کلام کی بجائے صرف ھَلَّلَ کہہ کر بات کی جاسکتی ہے ،اور اسی اختصارکانام قصر ہے ۔ 

(۱۷)۔۔۔۔۔۔تَخْلِیْط:

مثال   معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

سَیَّعَ زَیْدٌ الْحَائِطَ زید نے دیوار کو گارے سے لیپا                                 سِیَاعٌ                     گارا

    اس مثال میں فاعل(زید)نے مفعول دیوار کو مأخذ (گارے) سے لیپا ہے ۔

(۱۸)۔۔۔۔۔۔وُقُوْع:

مثال معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

طَرَّفَ التِّبْنُ تنکا آنکھ میں گرا طَرْفٌ آنکھ

    اس مثال میں فاعل (التبن) مأخذ( آنکھ )میں گر پڑا ۔

(۱۹)۔۔۔۔۔۔إِطْعَامِ مَأخَذ:

مثال    معنی مأخذ مدلولِ مأخذ


عَسَّلَ وَلِیْدٌ اِبْنَہ، ولید نے اپنے بیٹے کو شہد کھلایا عَسَلٌ شہد

    اس مثال میں فاعل (ولید)نے مفعول (ابنہ )کو مأخذ (شہد) کھلایا۔

(۲۰)۔۔۔۔۔۔إِلْبَاسِ مَأخَذ: 

مثال معنی    مأخذ مدلولِ مأخذ

سَوَّرَتِ الْاُمُّ بِنْتَھَا ماں نے اپنی بیٹی کو کنگن پہنایا                      سِوَارٌ                           کنگن

    اس مثال میں فاعل(ماں)نے مفعول(بیٹی) کو مأخذ(کنگن) پہنایا۔

(۲۱)۔۔۔۔۔۔ إِخْرَاجِ مَأخَذ:

مثال معنی   مأخذ مدلولِ مأخذ

مَخَّخَ خَالِدٌ الْعَظْمَ خالد نے ہڈی سے گودا نکالا                                                مُخٌّ                                 مغز /گودا

    اس مثال میں فاعل(خالد)نے مفعول (عظم)سے مأخذ(گودا)نکالاوراسی کو اخراج مأخذ سے تعبیر کیا جاتاہے۔ 

(۲۲)۔۔۔۔۔۔نِسْبَتْ بِمَأخَذ: 

مثال معنی مأخذ مدلولِ مأخذ

خَوَّنَ خَالِدٌ عَادِلاً خالد نے عادل کی طرف خیانت منسوب کی                           خِیَانَۃٌ                       خیانت کرنا 

    اس مثال میں فاعل(خالد)نے مفعول(عادل)کی طرف مأخذ (خیانت)کی نسبت کی ہے۔



SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular