ملحق بِفَعْلَلَۃ کی خاصیات Khasiyat e Abwab Us Sarf Sabaq No 22

 سبق نمبر : (22)

(۔۔۔۔۔۔ملحق بِفَعْلَلَۃ کی خاصیات۔۔۔۔۔۔)


 1۔ باب فَعْلَلَۃ: 

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ:

مثال         معنی             مأخذ         مدلول مأخذ

جَلْبَبَ زَیْدٌ فَقِیْراًزید نے فقیر کو چادر پہنائی جَلْبَابٌ چادر

    اس مثال میں فاعل (زید)نے مفعول( فقیر) کو مأخذ( چادر) پہنائی ۔ 

2۔ باب فَعْنَلَۃ:

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ:

مثال معنی مأخذ مدلول مأخذ

قَلْنَسَ وَارِثٌ تِلْمِیْذاً وارث نے شاگرد کو کلاہ پہنائی قَلَنْسُوَۃ کلاہ/ٹوپی

    اس مثال میں فاعل (وارث) نے مفعول(تلمیذ)کو مأخذ (ٹوپی) پہنائی۔

3۔باب فَعْوَلَۃ:

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ: 

مثال معنی مأخذ مدلول مأخذ

سَرْوَلَتِ الْاُمُّ صَبِیَّہَا ماں نے اپنے بچے کوشلوار پہنائی سِرْوَالٌ شلوار

    اس مثال میں فاعل(الام)نے مفعول (صبیہا) کو مأخذ (شلوار) پہنائی ۔ 

4۔ باب فَوْعَلَۃ:

(۱) الباس مأخذ (۲) قصر

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ: 

مثال معنی مأخذ مدلول مأخذ

جَوْرَبَ الْاَبُ اِبْنَہ، باپ نے اپنے بیٹے کو جراب پہنائی َجْوَرَبٌ جراب

    اس مثال میں فاعل (الاب) نے مفعول (ابنہ) کو مأخذ (جراب) پہنائی۔

(۲)۔۔۔۔۔۔قصر: جیسے: حَوْقَلَ نَوِیْدٌ : نوید نے لَاحَوْلَ وَلَا قُوَّۃَ اِلَّا بِاللہِ کہا۔

    اس مثال میں لَاحَوْلَ وَلَا قُوَّۃَ اِلَّا بِاللہِ کہنے والے کے قول کو بیان کرنے کے لئے طویل جملے کی بجائے صرف حَوْقَلَ زَیْدٌ کہہ دیاجاتا ہے اوراسی کانام قصر ہے ۔ 

5۔باب فَعْیَلَۃ:

(۱)۔۔۔۔۔۔قطع مأخذ: 

مثال معنی      مأخذ مدلول مأخذ 

شَرْیَفَ ہَاشِمٌ ہاشم نے کھیتی کے بڑھے ہوئے پتے کاٹے شِرْیَافٌ کھیتی کے بڑھے ہوئے پتے

    اس مثال میں فاعل (ہاشم) نے مأخذ( کھیتی کے بڑھے ہوئے پتوں) کو کاٹا ۔

6۔باب فَیْعَلَۃ:

(۱) الباس مأخذ (۲) قصر (۳) موافقت

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ:

مثال معنی      مأخذ مدلول مأخذ

خَیْعَلَتْ زَیْنَبُ ھِنْدَۃَ زینب نے ہندہ کو بغیر آستین والی قمیص پہنائی             خَیْعَلَۃٌ بغیر آستین والی قمیص 

    اس مثال میں فاعل(زینب) نے مفعول(ہندہ) کو مأخذ ( بغیر آستین والی قمیص) پہنائی ۔ 

(۲)۔۔۔۔۔۔ قصر:۔ جیسے: ھَیْلَلَ مُسْلِمٌ: مسلمان نے لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ پڑھا۔

    اس مثال میں لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ کہنے والے کے کلام کو بیان کرنے کے لئے طویل جملے کی بجائے فقط ھَیْلَلَ مُسْلِمٌ کہہ دیاجاتاہے اور اسے قصر کہتے ہے ۔ 

(۳)۔۔۔۔۔۔موافقت:باب فَیْعَلَۃ درج ذیل ابواب کی موافقت کرتاہے:

۱۔ موافقت تَفَیْعُل : باب فَیْعَلَۃ کا باب تَفَیْعُل کے ہم معنی ہونا۔جیسےـ: شَیْطَنَ تَوْقِیْرٌ وَتَشَیْطَنَ تَوْقِیْرٌ توقیر نے شیطانی فعل کیا، دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

۲۔۔موافقت تَفْعِیْل: باب فَیْعَلَۃ کا باب تَفْعِیْل کے ہم معنی ہونا۔ جیسے:


 ھَلَّلَ وَارِثٌ وَ ھَیْلَلَ وَارِثٌ، وارث نے لَااِلٰہَ اِلاَّ اللہُ پڑھا، دونوں فعل ہم معنی ہیں۔

7۔باب فَعْلاَ ۃ:

(۱)۔۔۔۔۔۔ الباس مأخذ: 

مثال معنی مأخذ مدلول مأخذ

قَلْسٰی زَیْدٌعَمْرواً زید نے عمرو کو ٹوپی پہنائی              قَلَنْسُوَۃ                ٹوپی

    اس مثال میں فاعل (زید) نے مفعول( عمرو) کو مأخذ( ٹوپی) پہنائی۔ 

نوٹ:

    ملحق برباعی مجرد کے تمام ابواب میں الباس مأخذ کی خاصیت متفق ہے، جبکہ باب فَوْعَلَۃ میں الباس مأخذ کے ساتھ قصر اورباب فَیْعَلَۃ میں الباس، قصر اور موافقت بھی پائی جاتی ہیں۔



SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Khawab ki Tabeer




Most Popular