نام کتاب۔ سمتِ ثبات(نظمیں)
شاعر۔صابر فخر الدین مبصر ۔عبد المتین جامیؔ
زیر نظر شعری مجموعہ صابر فخر الدین کی مختصر نظموں پر مشتمل ہے۔ قبل ازیں انھوں نے اپنی غزلوں کے مجموعے بھی شائع کرائے ہیں۔ مختصر نظموں کا جہاں تک تعلق ہے کئی پیرائے میں لکھی جا چکی ہیں ۔ظہیر غازی پوری نے سہہ سطری نظمیں لکھیں ۔پھر ان کے پیچھے ایک قافلہ چل پڑا ۔دو سطری نظمیں ہی نہیں بلکہ ایک سطری نظموں کا رواج بھی چل پڑا ہے۔ علیم صبا نویدی نے ترسیلے کے نام سے سہہ سطری نثری نظموں کا تجربہ کیا۔ نظموں کے نام بدل بدل کر کئی تجربے اردو میں کئے جا چکے ہیں۔ دوہا بھی دو سطری نظم ہے لیکن ایک خاص وزن میں کہا جاتا ہے۔ ہائیکو جیسی جاپانی صنف سخن کے علاوہ کئی اصناف سخن مختصر نظموں کے دائرے میں آتی ہیں۔ حتیٰ کے غزل کا ہر شعر ایک ایک نظم کے دائرے میں آسکتا ہے۔ اس لیے صابر فخر الدین صاحب کی مختصر نظمیں جو اس کتاب میں شامل ہیں انھیں کسی نئی صنف کا نام تو نہیں دیا جاسکتا البتہ ظہیر غازیپوری(مرحو م) کے بقول ان نظموں کو’’ لمحاتی نظم‘‘ کا نام دیا جاسکتا ہے۔ ان کے متعلق یہ بے شک کہی جا سکتی ہے کہ صابر صاحب ایک تجربہ پسند شاعر ہیں اور اپنی اجتہادی فطرت کا ثبوت بھی پیش کرتے جارہے ہیں۔
صابر صاحب کے اس تجربے کے سلسلے میں ظہیر غازی پوری رقم طراز ہیں کہ’’اردو میں مدت دراز سے لمحاتی نظمیں کہی جا رہی ہیں لہٰذا اردو شاعری میں اس کا وافر ذخیرہ موجود ہے۔صابر فخر الدین کی ان مختصر نظموں کو لمحاتی نظم کے زمرے میں بلا تکلف جگہ دی جا سکتی ہے‘‘۔دیکھا جایے تو غزلوں کے اشعار بھی ان لمحاتی نظموں کے زمرے میں آتے ہیں۔ صابر فخر الدین صاحب کی ذیل کی نظموں کا مطالعہ کرنے کے بعد ظہیر صاحب کے خیال سے ہم بھی متفق ہو سکتے ہیں۔ ملاحظہ فرمائیے:
زمیں پتھر کی ہے لیکن ؍نہیں ہوں میں بھی پتھر کا
قفس اندر قفس محجوب ہو کر بھی؍ہماری روح کو آزاد رہنا خوب آتا ہے
جب زمانہ تیرا پنا ہو گیا تھا؍ کہانی ختم سی کیوں ہو گئی تھی
اب قارئین ہی یہ فیصلہ کرنے کے مجاز ہیں کہ درجِ بالا نظموں کو نظم سے تعبیر کیا جاسکتا ہے یا نہیں ۔بہر کیف’’سمتِ ثبات‘‘ کا مکمل مطالعہ کرنے کے بعد ہی صابر صاحب کی اس کوشش کے بارے میں کوئی رائے قائم کی جا سکتی ہے۔ صاحب رائے حضرات ہی بتا سکتے ہیں کہ اس تجربے کو قبول کیا جا سکتا ہے یا نہیں۔ اگر خوش دلی سے قبول کرتے بھی ہیں تو اسے قبولِ عام کا درجہ ملتا بھی ہے یا نہیں ۔اس سلسلے میں ناچیز کی رائے یہ ہے کہ اردو شاعری میں کئے جانے والے ہر تجربے کو بخوشی قبول کیا جا سکتا ہے۔ مگر جہاں تک تجربے کی کامیابی کی بات ہے اس کا پتہ آنے والا وقت ہی دے سکتا ہے ۔اس کتاب کے ناشر فیضان پبلکیشنز یادگیر ہیں
Author: WafaSoft
Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.
RELATED STORIES
عجائب القرآن مع غرائب القرآن
Popular Tags
Islam
Khawab Ki Tabeer
خواب کی تعبیر
Masail-Fazail
waqiyat
جہنم میں لے جانے والے اعمال
AboutShaikhul
Naatiya Shayeri
Manqabati Shayeri
عجائب القرآن مع غرائب القرآن
آداب حج و عمرہ
islami Shadi
gharelu Ilaj
Quranic Wonders
Nisabunnahaw نصاب النحو
al rashaad
Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri
نِصَابُ الصرف
fikremaqbool
مُرقعِ انوار
Maqbooliyat
حدائق بخشش
بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan)
Taqdeesi Mazameen
Hamdiya Adbi Mazameen
Media
Zakat Zakawat
اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت
اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت
مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی
Mazameen
mazameenealahazrat
گھریلو علاج
شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲)
نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔
Libarary
BooksOfShaikhulislam
Khasiyat e abwab us sarf
fatawa
مقبولیات
کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ)
کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی
News
مذہب اورفدؔا
صَحابیات اور عِشْقِ رَسول
about
نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی
manaqib
Du’aas& Adhkaar
Kitab-ul-Khair
Some Key Surahs
naatiya adab
نعتیہ ادبی
Shayeri
آیاتِ قرآنی کے انوار
نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya)
نعتیہ ادبی مضامین
غلام ربانی فدا شخص وشاعر
مضامین
Tabsare
تقدیسی شاعری
مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے
مسائل و فضائل
app
books
تبصرہ
تحقیقی مضامین
شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1)
علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی
Hamd-Naat-Manaqib
tahreereAlaHazrat
hayatwokhidmat
اپنے لختِ جگر کے لیے
نقدونظر
ویڈیو
hamdiya Shayeri
photos
FamilyOfShaikhulislam
WrittenStuff
نثر
یادرفتگاں
Tafseer Ashrafi
Introduction
Family
Ghazal
Organization
ابدی زندگی اور اخروی حیات
عقائد
مرتضی مطہری
Gallery
صحرالہولہو
Beauty_and_Health_Tips
Naatiya Books
Sadqah-Fitr_Ke_Masail
نظم
Naat
Shaikh-Ul-Islam Trust
library
شاعری
Madani-Foundation-Hubli
audio
contact
mohaddise-azam-mission
video
افسانہ
حمدونعت
غزل
فوٹو
مناقب
میری کتابیں
کتابیں
Jamiya Nizamiya Hyderabad
Naatiya Adabi Mazameen
Qasaid
dars nizami
interview
انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ
غیرمسلم شعرا
نعت
Abu Sufyan ibn Harb - Warrior
Hazrat Syed Hamza Ashraf
Hegira
Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan
Khutbat-Bartaniae
Naatiya Magizine
Nazam
Shura
Victory
khutbat e bartania
نصاب المنطق
اِسلامی زندگی
عجائب القرآن مع غرائب القرآن
Khawab ki Tabeer
Most Popular
-
سبق نمبر : (8) (۔۔۔۔۔۔باب تَفْعِیْل کی خاصیات۔۔۔۔۔۔) ...
-
سبق نمبر: (10) (۔۔۔۔۔۔باب تَفَعُّل کی خاصیات۔۔۔۔۔۔) اس باب کی خاصیات درج ذیل ہیں: (۱)تعمل(۲)موافقت(۳)ابتداء(۴)اتخا ذ(۵)سلب مأخذ (۶) تدریج ...
-
خلق افعال علامہ شیخ الاسلام امام انواراللہ فاروقی Download
-
نقشہ برائے ثلاثی مزید فیہ باہمزہ وصل ابواب ابواب خاصیات اِفْتِعَالٌ موافقت،مطاوعت،ابتداء،اتخاذ،تدریج،تعدیہ،تخییر،تحویل،تطلیہ، ...
-
مولاناشاہ عبدالعزیز دہلوی کو گنگوہی نے تقیہ بازبتادیا اور شاہ اسحاق دہلوی وہابی تھے اور گنگوہی صاحب کی گواہی مفتی محبوب علی خان ممبئی کا ...
-
نکاح سے مال میں برکت کے متعلِّق احادیث ٭تم نکاح کے ذریعے رزق تلاش کرو۔ (2)٭عورتوں سے نکاح کرو کیونکہ وہ تمہارے پاس (اللّٰہ تعالیٰ کی طرف...
-
ثلاثی مزیدفیہ سے ناقص واوی وناقص یائی کے آٹھ ابواب استعمال ہوتے ہیں : (۱)اِفْعَالٌ (۲)تَفْعِیْلٌ (۳)مُفَاعَلَۃٌ (۴)تَفَعُّلٌ (...
-
(۱)۔۔۔۔۔۔ اِفْتِعَالٌ: باب اِفْتِعَالٌ میں فاء کلمہ کے بعد تاء زائدہ ہوتی ہے۔جیسےاِجْتَنَبَ۔ بنانے کا طریقہ: ثلاثی مجرد کے ف...
-
حروف اصلیہ اور حروف زائدہ کے ا عتبار سے کلمہ کی چھ اقسا م ہیں: (۱)ثلاثی مجرد (۲)ثلاثی مزیدفیہ (۳) ربا عی مجرد (۴)رباعی مزیدفیہ ...
-
تمام ابواب کو چھ حصوں پر تقسیم کیا جاسکتاہے: (۱)ثلاثی مجرد کے ابواب (۲)ثلاثی مزید فیہ کے ابواب (۳)رباعی مجرد کے ابواب (۴)رباعی مزید...
0 Comments: