مقروض کے ساتھ اللہ تعالیٰ ہوتا ہے :

 (18)۔۔۔۔۔۔اللہ کے مَحبوب، دانائے غُیوب، مُنَزَّہٌ عَنِ الْعُیوب عزوجل و صلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم نے ارشاد فرمایا:''بے شک اللہ عزوجل مقروض کے ساتھ ہوتا ہے يہاں تک کہ وہ قرض ادا کر دے جب تک وہ ايسے کام ميں نہ پڑے جسے اللہ عزوجل ناپسند فرماتا ہو۔''

    (المستدرک ، کتاب البیوع،باب ان اللہ مع الدان۔۔۔۔۔۔الخ، الحدیث:۲۲۵۲،ج۲،ص۳۱۹)

 (19)۔۔۔۔۔۔حضرت سیدنا عبد اللہ بن جعفر رضی اللہ تعالیٰ عنہ اپنے خزانچی سے فرمايا کرتے:''جاؤ اور ميرے لئے قرض لے آؤ کيونکہ ميں ناپسند کرتا ہوں کہ ايک رات بھی ايسی گزاروں جس ميں اللہ عزوجل ميرے ساتھ نہ ہو کيونکہ ميں نے شہنشاہِ خوش خِصال، پیکرِ حُسن وجمال صلَّی  اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا مندرجہ بالافرمانِ عالیشان سنا ہے۔''

 (سنن ابن ماجۃ،ابواب الصدقات،باب من ادان دینا۔۔۔۔۔۔الخ، الحدیث:۲۴۰۹،ص۲۶۲۱)

 (20)۔۔۔۔۔۔جب اُم المؤمنین حضرت سیدتنامیمونہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا کی توجہ ان کے کثرت سے قرض لینے کی جانب کرائی گئی توآپ رضی اللہ تعالیٰ عنہانے ارشادفرمایاکہ رسولِ بے مثال، بی بی آمنہ کے لال صلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم ورضی اللہ تعالیٰ عنہا کا فرمانِ عالیشان ہے:'' ميری اُمت ميں سے جس کسی نے قرض لياپھر اس کی ادائیگی کی کوشش کی ليکن ادا کرنے سے پہلے مر گيا تو ميں اس کا ضامن ہوں،جب کوئی آدمی قرض ليتا ہے اور اللہ عزوجل دیکھ رہا ہے کہ اس کا ادا کرنے کا ارادہ بھی ہيتو اللہ عزوجل دنیاہی میں اس کی طرف سے ادا کر ديتا ہے۔''


 (المسند للامام احمد بن حنبل، مسند السیدۃ عائشۃ رضی اللہ عنہا ، الحدیث: ۲۵۲۶۶،ج۹،ص۴۹۶)
(الترغیب والترہیب، کتاب البیوع، باب الترہیب من الدین ۔۔۔۔۔۔الخ،الحدیث: ۲۷۹۹،ج۲،ص۳۸۰)

 (21)۔۔۔۔۔۔جب اُم المؤمنین حضرت سیدتنا عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنہاکی توجہ ان کے کثرت سے قرض لینے کی جانب کرائی گئی توآپ رضی اللہ تعالیٰ عنہانے کشادگی آنے کے بعدارشادفرمایا کہ سیِّدُ المبلغین، رَحْمَۃٌ لِّلْعٰلَمِیْن صلَّی  اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا فرمانِ عالیشان ہے:''جس بندے کی بھی قرض ادا کرنے کی نيت ہوتی ہے اسے اللہ عزوجل کی طرف سے مدد حاصل ہوتی ہے۔''پھر آپ رضی اللہ تعالیٰ عنہا نے ارشاد فرمایا:''لہٰذا میں اسی مدد اور نصرت کی طلب میں رہتی ہوں۔''

 (المسند للامام احمد بن حنبل، مسند السیدہ عائشۃ رضی اللہ عنہا ، الحدیث: ۲۴۴۹۳،ج۹،ص۳۴۶)

 (22)۔۔۔۔۔۔حضرت سیدنا امام طبرانی رحمۃاللہ تعالیٰ علیہ کی روایت کے الفاظ یہ ہیں:''اسے اللہ عزوجل کی طرف سے مدد اور رزق کا وسيلہ عطا ہوتاہے۔ ''

   (المعجم الاوسط، الحدیث:۷۶۰۸،ج۵،ص۳۶۰)

 (23)۔۔۔۔۔۔سیِّدُ المُبلِّغین،رَحْمَۃٌ لِّلْعٰلَمِیْن صلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا فرمانِ عالیشان ہے:''جس نے اللہ عزوجل کی حدود ميں سے کسی حد ميں کمی کرنے کی سفارش کی تو اس نے اللہ عزوجل کے حکم کی مخالفت کی،جوقرض کی حالت ميں مرگياپھرنہ دينار چھوڑے اور نہ ہی درہم،البتہ!آخرت میں اس کے درہم ودیناراس کی نيکياں اور برائياں ہیں،جس نے جاننے کے باوجود باطل کام ميں جھگڑا کيا وہ ہميشہ اللہ عزوجل کی ناراضگی ميں رہے گا يہاں تک کہ اسے ختم کرے اورجس نے کسی مؤمن کے بارے ميں ايسی بات کہی جو اس ميں نہ تھی تواسے جہنمیوں کی بد بواورپیپ ميں بندکردياجائے گايہاں تک کہ اپنے قول سے براء ت کا اظہار کرے۔''


 (المستدرک، کتاب البیوع، باب من حالت شفاعتہ دون حد۔۔۔۔۔۔الخ، الحدیث: ۲۲۶۹، ج۲،ص۳۲۶)

 (24)۔۔۔۔۔۔شفیعُ المذنبین، انیسُ الغریبین، سراجُ السالکین صلَّی  اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم نے ارشاد فرمایا:''بے شک اللہ عزوجل قيامت کے دن جن کا قرض پورا کریگا وہ یہ ہیں:(۱)جس کی قوت اللہ عزوجل کے راستے ميں کمزور تھی لہذا اس نے قرض ليا تا کہ اس کے ذريعے اپنے اور اللہ عزوجل کے دشمن پر قوت حاصل کرے(۲)جس کے ہاں کوئی مسلمان فوت ہو جائے اور قرض لئے بغير اس کا کفن دفن نہ کر سکے اور (۳)وہ شخص جسے غير شادی شدہ رہنے کا خوف ہوا لہذا اس نے اپنے دين پر خوف کرتے ہوئے نکاح کر ليا۔''

  (شعب الایمان ، باب فی قبض الید ۔۔۔۔۔۔الخ،الحدیث: ۵۵۵۹،ج۴،ص۴۰۴،بتغیرٍقلیلٍ)

 (25)۔۔۔۔۔۔مَحبوبِ ربُّ العلمین، جنابِ صادق وامین عزوجل وصلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم نے ارشاد فرمایا:''اس ذات کی قسم جس کے قبضۂ قدرت ميں ميری جان ہے! اگر کوئی آدمی اللہ عزوجل کی راہ ميں قتل کيا جائے پھر زندہ ہو پھر قتل کيا جائے پھر زندہ ہو پھر قتل کيا جائے اور اس کے ذمہ قرض ہو تو وہ جنت ميں داخل نہ ہو گا يہاں تک کہ اس کا قرض ادا کر ديا جائے۔''

 (المسند للامام احمد بن حنبل، حدیث عبداللہ بن جحش،الحدیث:۲۲۵۵۶،ج۸،ص۳۴۸)

 (26)۔۔۔۔۔۔رحمتِ کونين، ہم غريبوں کے دلوں کے چین صلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا فرمانِ عالیشان ہے:''امن کے بعد اپنی جانوں کو خوف ميں نہ ڈالو۔'' صحابہ کرام علیہم الرضوان نے عرض کی:''یا رسول اللہ عزوجل وصلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ و سلَّم! وہ کيا ہے؟'' تو آپ صلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم نے ارشاد فرمایا:''قرض۔''

  (السنن الکبری للبیہقی، کتاب البیوع، باب ماجاء من التشدید فی الدین، الحدیث: ۱۰۹۶۶،ج۵،ص۵۸۲)

 (27)۔۔۔۔۔۔تاجدارِ رسالت، شہنشاہِ نُبوت صلَّی  اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا فرمانِ عالیشان ہے:''کم گناہ تجھ پر موت آسان کريں گے اور کم قرض تجھے آزاد رکھے گا۔''

        (شعب الایمان ، باب فی قبض الید ۔۔۔۔۔۔الخ،الحدیث: ۵۵۵۷،ج۴،ص۴۰۴)c


 (28)۔۔۔۔۔۔مَخْزنِ جودوسخاوت، پیکرِ عظمت و شرافت صلَّی  اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم کا فرمانِ عالیشان ہے:''قرض زمين ميں اللہ عزوجل کا جھنڈا ہے جب وہ کسی کو ذليل کرنے کا ارادہ فرماتا ہيتو اس کی گردن ميں رکھ ديتا ہے۔''  (المستدرک،کتاب البیوع، باب الدین رایۃ اللہ۔۔۔۔۔۔الخ، الحدیث: ۲۲۵۷، ج۲،ص۳۲۱)

تنبیہ:

    مذکورہ دونوں گناہوں کو کبيرہ گناہوں ميں شمار کيا گيا ہے اگرچہ ميں نے کسی کواس کی تصريح کرتے ہوئے نہيں ديکھا جو ان صحيح احادیثِ مبارکہ ميں ظاہر ہے کہ وہ اللہ عزوجل سے چور بن کر ملے گا اور دونوں حديثيں ان دونوں گناہوں کو شامل ہيں۔

    پہلی توواضح ہے اور دوسری ميں جيسا کہ مَحبوبِ رَبُّ العزت، محسنِ انسانیت عزوجل وصلَّی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلَّم نے اشارہ فرمايا کہ وہ دھوکادے کر اپنے ساتھی کا سارا مال لے ليتا ہے، اس ميں کوئی شک نہيں کہ جس نے قرض ليا ظاہری طور پر اس کی ادائیگی کی اميد نہ ہو اور قرض دينے والا اس سے لاعلم ہو تولينے والے نے اسے دھوکا دیاجب تک کہ اسے قرض ادانہ کر دے، کیونکہ اگر وہ دھوکے میں مبتلا نہ ہوتا تو کبھی اسے قرض نہ دیتا۔

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular