عقائدمتعلقہ نبوت




عقائدمتعلقہ نبوت






ازاعلیٰ حضرت آقائے نعمت پیرسیدمقبول احمدشاہ قادر ی سہروردی علیہ الرحمہ




مسلمانوں کے لئے جس طرح ذات و صفات کا جاننا ضروری ہے کہ کسی ضروری کا انکار یا محال کا اثبات اسے کافر نہ کردے۔ اس طرح یہ جاننا بھی ضروری ہے کہ نبی ﷺ کے لئےکیا جائز کیا واجب اور کیا محال ہے کہ واجب کا انکار اور محال کا اقرار موجب کفر ہے ۔ اور بہت ممکن ہے کہ آدمی نادانی سے خلاف عقیدہ رکھے یا خلاف بات زبان سے نکالے اور ہلاک ہوجائے گا۔


عقیدہ  نبی اس بشر کو کہتے ہیں جسے اللہ تعالیٰ نے ہدایت کے لئے وحی بھیجی ہو ۔ رسول اللہ ہی کے ساتھ خاص نہیں۔ بلکہ ملا ئکہ میں بھی رسول ہے۔ عقیدہ ۔انبیاء سب بشر تھے اور مرد ۔نہ کوئی جن نبی ہوا نہ عورت ۔عقیدہ اللہ عزوجل پر۔ نبی ﷺ کا بھیجنا واجب نہیں
اس نے اپنے افضل وکرم سے ہدیت کے لئے انبیا بھیجے۔
عقیدہ ۔ نبی ہونے کے لئے اس پر وحی ہونا ضروری ہے ۔ خواہ فرشتہ کی معرفت ہو یابلا واسطہ ۔عقیدہ اللہ عزوجل نے بہت صحیفے اور آسمانی کتابیں اتاری ان میں سے چار کتا بیں بہت مشہور ہیں ۔ تورات حضرت موسیٰ علیہ السلام پر ۔ زبور حضرت داؤد علیہ السلام پر۔ انجیل حضرت عیسیٰ علیہ السلام پر ۔ قرآن عظیم انسب سے افضل کتاب ہے ۔
سب سے افضل رسول پر نور احمد مجتبیٰ محمد مصطفےٰﷺ پر۔ کلام الٰہی میں بعض کا بعض پر افضل ہونا ، اس کے یہ معنی ہے کہ ہمارے لئے اس میں ثواب زیادہ ہے ۔ ورنہ اللہ تعا لیٰ ایک اور اس کا کلام ایک ۔ س میں افضل فضول کی گنجئش نہیں ۔
عقیدہ ۔ سب آسمانی کتابیں اور صحیفے حق ہیں ۔اور کلام اللہ ہیں ان میں جو کچھ ارشاد ہوا اس پر ایمان لانا ضروری ہے ۔ مگر یہ بات البتہ ہوئی کہ اگلی کتابوں کی حفاظت اللہ تعالیٰ نے اس امت کے سپرد کی تھی ۔ ان سے اس کی حفاظت نہ ہو سکی۔ کلام الٰہی جیسا اترا تھا ۔ ان کے ہاتھوں میں ویسا باقی نہ رہا ۔ بلکہ ان کے شریروں نے تو یہ کیا کہ انہیں تحریفیں کردی یعنی خواہش کے مطابق گھٹا بڑھا دیا ۔


عقیدہ ۔ چونکہ دین اسلام ہمیشہ رہنے والا ہے ۔ لہٰذا قرآن عظیم کی حفاظت اللہ عزوجل نے اپنے ذمہ رکھی ۔فرمایا ۔
ان نحن نزلناالذکران لحوالحافظون ۔بیشک ہم نے قرآن اتارا اور بیشک ہم اسکے ضرور نگاہ بان ہیں، لہٰذا اس میں کسی حرف یا نقطہ کی کمی بیشی محال ہے ۔ اگر چہ تمام دنیا اس کے بدلنے پر جمع ہوجائے تو جو یہ کہے کہ اس کے چند پارے یا چند سورتیں یا چند آیتیں بلکہ ایک حرف بھی کسی نے کم کردیا یا بڑھا دیا یا بدل دیا قطعاََ کافر ہے ۔ کہ اس نے اس آیت شریف کا انکار کیا۔ جو ہم نے ابھی لکھی ۔ عقیدہ۔ اللہ عزوجل نے انبیاء کو اپنے


غیوب پر اطلاع دی کہ زمین و
آسمان کا ہر زرہ ہر نبی کے پیش نظر ہے ۔ مگر یہ علم غیب ان کو اللہ  عزوجل کی طرف سے عطا کیکا گیا ۔ لہٰذا یہ علم ۔ علم عطائی ہوا ۔ اور علم عطائی اللہ عزوجل کے لئے محال ہے۔عقیدہ ط۔ ط انبیا ء اپنے اپنے قبروں میں بحیات حقیقی زندہ ہیں۔جیسے دنیا میں تھے۔ کھاتے پیتے جہاں چاہے آتے جاتے ہیں ۔ تصدیق وعدہ الٰہی کے لئے ایک آنکوہان پر موت طاری ہوئی پھر بدستور زندہ ہوگئے۔ انکی حیات ۔ حیات شہدا سے بہت ارفع و اعلیٰ ہے لہٰذا شہدا کا ترکہ تقسیم ہوگا ۔
اس کی بی بی بعد عدت نکاح کرسکتی ہے۔ بخلاف انبیا کے وہاں یہ جائز نہیں ۔ عقیدہ ۔ حضور ﷺ  کے کسی قولو فعل عمل و حالت کو بنظر حقارت دیکھا تو کافر ہوجاتا ہے۔
عقیدہ ۔ سب سے پہلا مرتبہ نبوت حضور ﷺ کو ملا۔ بروز میثاق تمام انبیا حضور ﷺ پر ایمان لائے اور حضور ﷺ کے نصرت کرنے کا عہد لیاگیا ۔ اسی شرط پر یہ منصب عظیم انہیں عطا ہوا۔ حضور ﷺ نبیالانبیا ہیں ۔تمام انبیا حضور ﷺ کے امتی سب اننبیا نے اپنے اپنے ہد کریم میں حضور ﷺ کی نیابت میں کام کیا ۔ اللہ عزوجل نے حضور ﷺ کے نور سے تمام عالم کو سنور فرمادیا ۔ بایں معنیٰ حضور ﷺ ہر جگہ تشریف فرما ہیں۔


    کالشمس فی وسطہ السماء والفورھا


یغشے البلاد مشارقاً و مغارباً





 



 




SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Khawab ki Tabeer




Most Popular