سوال و جواب

(از مولیٰنا مولوی حضرت سید مقبول احمد شاہ قادری مدظلہ تعالیٰ )

سوال :-


 میت دفن کرنے کے بعد جو بوریا بچھتا ہے اس کو مسجد میں لاکر ڈال دیتے ہیں ، زید کہتا ہے کہ میت کے بوریوں پر نمازنہیں ہوتی ۔  امیر خان پٹھان ہبلی

جواب :- 

الگ جب بوریا صاف پاک کر کے مسجد میں ڈال دے تو اس پر نماز پڑھنا جائز ہے ، زید جو کہتا ہے غلط ہے ۔

سوال :- 

حضرت پیران پیر سید عبد القادر جیلانی رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی نیاز کرنے کے لئے نیاز مندوں کی تکرار ہے ، نر 
ہی ذبح کرنا ، مادہ ذبح کرسکتے ہیں یا نہیں برائے مہربانی معلوم کرائیں ۔
عید الضحی میں جو قربانی دی جاتی ہے اس میں گائے ، بیل ، بھینس ، بکری ، بکرا یہ سب جائز ہیں یا نہیں ؟ ( آے، کے ، نالبند ، یلاپور ، ہبلی )

جواب :- 

اللہ پاک نے جن جن جانوروں کو مسلمانوں کے لئے حلال کیا خواہ نر ہو یا مادہ ان کو نذر و نیاز کے واسطے ذبح 
کرنا جائز ہے ، یہ نذرو نیاز شرعی نہیںبلکہ عرفی یعنی ہدیہ اور تحفہ ہے ، حضرت غوث پاک رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی طرف ان چیزوں کی نسبت ، نسبتِ تشریفیہ ہے ، یعنی ان چیزوں میں شرافت پیدا ہوگی ، یہ چیزیں متبرک بن گئے ۔
قربانی کے اندر بھی خواہ نر ہویا مادہ ا ن سب جانوروں کو قربان کرنا جائز ہے ، ہاں اگر کسی مادہ کے اندر سے بچہ نکل آئے اور زندہ نکلے تو اس کو ذبح کرنا ، بدوں ذبح اس بچہ کا کھانا جائز نہیں ، یہی کتب فتویٰ میں موجود ہے ، 

سوال :- 

ایک لڑکا اپنی بیوی سے ہمبستری کرنے کے بعد صبح اس وقت جاگتا ہے جبکہ غسل کر کے نماز فجر ادا کی جائے ، یعنی اگر غسل کے لئے چلاجائے تو نماز فجر قضاء ہوجائے گی ، اس تنگ وقت میں کیا کیاجائے ؟ ( عبد الرحمن پنڈاری گلی ، ہبلی )

جواب:- 

اگر وقت اتنا تنگ ہے کہ غسل کرے تو نماز کا وقت نکل جائے تب اس کو لازم ہے تیمم کر کے نماز فجر ادا کرے ، پھر موقعہ ملنے کے بعد غسل کر کے دوبارہ اس نماز کو پڑھے ، ورنہ نماز کو بلاعذر شرعی قصداً ایک وقت کا چھوڑنا بھی گناہ کبیرہ ہے ، اور یہ چھوڑنے والا فاسق اور عذادب کا مستحق ہوگا ، یہی کتب فتویٰ میں موجود ہے ۔








سوال :-

 (1) محرم الحرام میں پنجے پکڑنے والے کیوں بے ہوش ہوجاتے ہیں ؟ 
(2) رجب شریف کی بائیسویں کی پوریوں کو غیر اللہ کا کھانا کہنا کہاں تک درست ہے ؟ بچی ہوئی غذا کو مٹی میں دفن کرنا کہاں تک درست ہے ؟
(3) بے مرید شخص جاہل کی موت مرے گا ؟ کامل مرشد کی پہچان کیا ہے ؟ 
( صدر الدین صاحب ملا ، کاگ نلہ 

جواب :-

 (1) محرم الحرام میں جو پنجے پکڑتے ہیں ان پر حالت کربلا کا غم طاری ہوتا ہوگا ، اور غم کی زیادتی کے سبب بے ہوش ہوتے ہوں گے ، بعض غم کے سبب مر بھی جاتے ہیں ، اسی واسطے کمزور آدمیوں کو دفعتاً کسی خوشی یا غمی کی خبر نہیں دینا چاہئے بلکہ آہستہ آہستہ خبردار کرنا چاہئے ، بعض خوشی کی خبر سے بھی مرجاتے ہیں ، یہ طب میں موجود ہے ۔
(2) رجب شریف کی بائیسویں پوریوں کی فاتحہ جو ہے اس کی نسبت حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی طرف ہے یہ نسبت نسبتِ تشریفیہ ہے ، ان پوریوں میں نسبت کے سبب شرافت پیدا ہوگئی ، یہ سب چیزیں متبرک ہوئے ، اس نادان سے تو پوچھو کہ غیر اللہ کس کو کہتے ہیں ؟ دنیا کی تمام چیزوں کی نسبت غیر اللہ کی طرف ہے یا اللہ کی طرف ؟ اس سے پوچھو تیرا گھر ، تیرا کپڑا تیرے بدن پر ہے یہ کس کاہے ؟ خدا ہے یا تیرا ہے ؟ تو جو کھاتاہے یہ کیا کھاتا ہے ؟ تیرے نام کا اللہ ہے ،
 تو اسی کو حرام کہتاہے اور اسی کو کھاتاہے ؟ جس نے حرام کو حلال سمجھ کر کھایا وہ اسلام سے خارج کافر ہوجاتاہے ، کتب فتویٰ میں موجود ہے ۔
بچی ہوئی غذا کو غربا مساکین کو کھلانا ، اس کو دفن کرنا غذا کو ضائع کرنا ہے ، یہ اصراف ہے ، جو حرام ہے ، البتہ غذا کھانے کے بعد جو ہاتھ دھوتے ہیں ،
 غذا کے اجزاء پانی میں پڑجاتے ہیں ، لہٰذا یہ پانی ایک کنارے پر ڈال دیں تاکہ مرغی ، چیونٹی وغیرہ کھالے ، اور لوگوں کے پیروں کے نیچے نہ آنے دیا جائے ، یہ حکم سب غذا کھانے کے بعد کے لئے ہے یہاں تک کہ دانتوں میں بچے ہوئے ذرات جو خلال کر کے دانت سے نکالتے ہیں ان کو بھی کنارے پر ڈالنا چاہئے ، راستہ پر نہ ڈالیں ۔
(3) جس ک ایہ اعتقاد ہو کہ بے مرید شخص جاہل کی موت مرے گا وہ خود جاہل ہے ، جس نے کہا وہ جاہل ہے ، البتہ مسلمانوں کو رہبر کامل کی ضرورت ہے ، رہبر کامل کی نشانی یہ ہے کہ پہلے وہ ظاہری شرع کا پابند رہے ، ظاہری شرع کا اگر کسی ایک بات کا بھی خلاف کرے ، تو وہ شیطان ہے ایسے آدمی کی بیعت ہرگز جائز نہیں ، اگر پیر کامل میسر نہ ہو جیسا یہ زمانہ ہے آج کل ایسا کوئی پیر ملتا نہیں ، لہٰذا ہرمسلمان کے واسطے خواہ عورت ہویا مرد ظاہری شرع کا پابند رہنا ، نماز روزوں کی پابندی کرنا یہی ان کے واسطے رہبر کامل اور پیر کامل ہے ، یہی کتب فتویٰ میں موجود ہے ۔

سوال :- 

شادی سے پہلے شکرانہ کرنا جائز ہے یا نہیں ؟ 
( محمد حسین محمد میراں گنگولی ، سداپور )

جواب : -

 شادی سے پہلے شکرانہ کرنا جائز ہے ، یعنی بچے بالغ ہوجاتے ہیں ، لڑکے والوں کی طرف سے لڑکی والوں کی طرف سے نکاح کا پیغام بھیج دیتے ہیں ، یہ پیغام دونوں کے لئے دینی و دنیوی اعتبار سے بہتر ہے ، اللہ پاک نے ان کے ماں باپ کو یہ نعمت عطا کی ، یہ شکرانہ کرنا اس نعمت کا شکرگذارنا ہے ، اس لئے ایک دوسرے کو دعوت دے کر خوشی اور اس نعمت کا اظہار کرتے ہیں ، اللہ پاک فرماتاہے: واما بنعمۃ ربک فحدث ۔ 
یعنی اے نبی اپنے رب کی نعمت کو ظاہر ہے ، یہ شکرانہ کرنا اللہ پاک کی نعمت کو اظہار کرنا ہے ، بد یہ کھانا ہے ،تو بھی 
تو غیر 
مذہب وہابی نے انکار کیا ، تو قرآن کو انکار کیا ۔

سوال :- 

 

 

 

(1) ماہ محرم الحرام میں اس اُمید پر کہ عاشورہ ہفتہ ہوگا روزہ رکھاگیا مگر پتہ چلاکہ عاشورہ ہفتہ نہیں اتوار کو ہوگا ، ازراہ احتیاط اتوار کو بھی روزہ رکھا گیا اس بارے میں اطلاع دیجئے کہ کیا اس طرح دو روزے رکھنا حرام ہے؟
(ب) 1) اجرت پر نماز پڑھنا کیسا ہے ؟ اور اجرت پر ذبح کرنا ؟ 
2) قرآن غلط پڑھتا ہے ۔
3) جو شخص امام ہے وہی مؤذن بھی ہے۔
4) اجرت پر غسل دینا کیسا ہے ؟
5) اجرت پر نکاح پڑھانا کیسا ہے ؟
(ج) ایک قابل اور متشرح سرکاری نوکر کی امامت جائز ہے یانہیں ؟
(د) ایک شخص موسم خریف کے کچھ مہینے پیشتر ایک مسلمان کو کچھ روپیہ اس شرط پر دیتاہے کہ خریف میں اتنا اناج وصول کروں گا ، اطلاع دیجئے کہ کیا یہ جائز ہے ؟
(س) ایک مسلمان نے ایک عورت سے نکاح کیا ، جسے پہلے کے شوہر سے ایک لڑکی ہے اب اس نکاح کئے ہوئے شخص کے بھائی مذکور عورت کی مذکور لڑکی سے نکاح کرنا چاہتے ہیں ، کیا یہ جائزہے ؟ 
(ط) ایک شخص تانبے کا توڑا پہنتا ہے کیا یہ جائز ہے ؟
(محمد غوث ، امبل گولہ ، شکارپور )

جواب :-

 (1) ماہ محرم الحرام میں آپ نے جو روزے ہفتہ اور اتوار کو رکھا ، بہت ہی اچھا کیا بلکہ محرم کے روزوں کے متعلق یہی حکم آیا ہے کہ نو اور دس تاریخ کو روزہ رکھنا ، اگر ایسا موقع نہ ملے تو دس اور گیارہ کو روزہ رکھنا ، جب حضور صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم مدینہ طیبہ کو تشریف لائے تب یہودی محرم کی دس تاریخ کو روزہ رکھتے تھے ، روزہ اس لئے رکھتے تھے کہ اس دن حضرت موسیٰ علیہ السلام فرعون اور لشکر فرعون سے نجات پائے تھے ، جس کے شکریہ میں یہودی ایک دن یعنی دس تاریخ کو روزہ رکھتے تھے ، 
حضور صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم نے جب یہ سنا ( یہودیوں سے ) تو فرمایا موسیٰ علیہ السلام کی نسبت شکریہ گذارنے کے زیادہ مستحق ہم ہیں ، لہٰذا آپ نے حکم دیا کہ محرم کی ۹ اور ۱۰ تاریخ کو روزہ رکھو ، عرفہ کے دن آٹھ اور نو کو روزہ رکھنا بہتر ہے ، اور یہودیوں کے خلاف کرو ، وہ ایک دن روزہ رکھتے تھے تم دو روزہ رکھو ۔

جواب (ب)

(1) اس زمانہ میں اسی پر فتویٰ ہے کہ پیش امام اور مؤذن کی تنخواہ لینا جائز ہے ، مگر تنخواہ لینے والے کو چاہئے کہ نیت کرے کہ یہ تنخواہ پابندی وقت کے عوض میں لیتے ہیں ، یہی حکم ہے اس ذابح کو جو ذبح کے بدلے میں لیتا ہے ، اس کو بھی چاہئے کہ نیت کرے وقت کی پابندی کے بدلے میں لیتا ہوں ، اگر ان تنخواہ لینے کی اجازت نہ دی جائے تو بلا تنخواہ یہ کام کون کرے ؟ اس لئے علماء کرام نے اس زمانے میں یہ فتویٰ دیا ہے ۔
(2) اس علاقہ کے اندر کوئی علم تجوید سے واقف ہے ہی نہیں اگر کوئی واقف ہوگا تو اس کی نماز اس آدمی کے پیچھے جائز نہیں ہوتی ، جو علم تجوید سے اور صحیح پڑھنے سے واقف نہ ہو ، باقی سب آدمیوں کی نماز اس کے پیچھے جائز ہے ،کیونکہ ان کو صحیح اور غیر صحیح معلوم ہی نہیں ۔
(۳) ہمارے امام اعظم رضی اللہ عنہ کے نزدیک امام ہی کا مؤذن رہنا بہتر ہے ، امام اعظم کی مسجد میں بھی امام ہی مؤذن ہوتا تھا۔
(۴) اجرت پر غسل دینا جائز ہے ، کیونکہ یہ غسل جو ہے فرض کفایہ ہے ، اس لئے جائز ہے ، جیسا گورکن کو قبر کھودنے کی اجرت لینا جائز ہے یہ بھی کفایہ ہے ۔
(۵) قاضی کو نکاح پڑھنے کے واسطے خصوصیت کے ساتھ کوئی رقم معین نہ کرنی چاہئے ، خوشی کے ساتھ جو جانبین دیں لے لے یہی کتب فتویٰ میں موجود ہے ۔

جواب (ج) 

کوئی ملازم کو ملازمت کے وقت میں کوئی دوسرا کام نہیں کرنا چاہئے ، البتہ باقی وقت امامت کرسکتاہے ۔

جواب (د) 

اس کو بیع سلم کہتے ہیں ، بیع سلم یہ ہے کہ پہلے قیمت دینا اس کے بعد بیع یعنی خریدی ہوئی چیز وصول کرنا یہ جائز ہے ، اس کے ساتھ شرط ہیں یہاں پر ان شرائط کے ذکر کی کوئی ضرورت نہیں ، اگر بیچنے والے پر کسی طرح کا جبر نہیں ، مقررہ رقم لے کر مقررہ اناج مقرردہ وقت پر دینے کو راضی ہے تو خریدار مقررہ وقت پر مقررہ اناج کا حقدار ہوگا، خواہ اس وقت اس اناج کی قیمت گھٹ جائے یا بڑھ جائے ، اس میں کسی قسم کا سود نہیں ۔

 

 

جواب (س)

 ؂مذکور لڑکی کا نکاح مذکور شخص کے ساتھ جائز ہے ۔

جواب (ط) 

مردوں کو ایسا کام کرنا ناجائز ہے ، مردوں کا تمام دھاتوں کا پہننا حرام ہے صرف چاندی کی انگوٹھی جس کی مقدار ساڑھے چار ماشے سے کم ہو پہن سکتا ہے ، اور عورت کو صرف چاندی اور سونا زیب تن کرنا جائز ہے اور باقی تمام دھاتوں کے زیور پہننا حرام ہے ۔

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular