فضائل ومسائل رمضان

ازاعلیٰ حضرت آقائے نعمت پیرسیدمقبول احمدشاہ قادر ی سہروردی علیہ الرحمہ

فضائل ومسائل رمضان
ارشاد اللہ عزوجل:  - 
یا ایھاالذین امنوا کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون 
اے ایمان والو تم پر روزہ فض کیا گیا۔جیسا ان پر فرض ہوا تھا ۔ جو تم سے پہلے ہوئے ۔ تا کہ تم گناہوںسےبچو ۔ رمضان شریف کی غرض و غایت یہ ہے ۔ اللہ پاک کو منظور ہے کہ مسلمانوں کو متقی پرہیز گار بنانا ، اور ان کو گناہوں سے بچانا۔ بخاری شریف اور مسلم شریف میں ہے۔ حضرت نبی کریمﷺ نے فرمایا۔ جب رمضان آتا ہے ، آسمان کے دروازے کھول دئے جاتے ہیں۔ ایک روایت میںآیا ہے، کہ جنت کے دروازے کھول دئے جاتے ہیں۔ جہنم کے دروازے بند کئے جاتے ہیں،اور شیا طین زنجیروں میں جکڑدئے جاتے ہیں۔ سند امام احمداور مام ترمذی اور امام ابن ماجہ میں ہے فرمایا نبی کریم ﷺنے جب ماہ رمضان کی پہلی رات ہوتی ہے، تو شیا طین اور شر کش جن قید کئے جاتے ہیں جہنم کے دروازے بند کئے جاتے ہیں،تو ان میںسے کوئی، دروازہ کھولا نہیں جاتا اور جنت کے دروازے کھول دئے جاتے ہیں ۔ ان میں سے کوئی دروازہ بند نہیں کیا جاتا۔ اور منادی پکارتا رہتا ہے۔ 
اےخیر طلب کرنے والے متوجہ ہو اور اے شر کے چاہنے والے باز ریہ اور کچھ لوگ جہنم سے آزاد ہوتے ہیں۔یہ ہر رات میں ہوتا ہے ۔ مسند امام احمد اور نسا ئی میں ہے۔ حضور ﷺ نے فرمایارمضان آیا برکت کا مہینہ اللہ تعا لیٰ نے اس کے روزے تم پر فرض کئے۔اس میں آسمان کے دروازے کھول دئے جاتے ہیں ۔جہنم کے درواے بند کئے جاتے ہیں ۔ سر کش شیا طتین کو طوق ڈال دئے جاتے ہیں اور اس میں ایک رات ایسی ہے جو ہزار مہینے سے بہتر ہے ۔ یعنی ہزار ماہ کی عبادت سے بہتر ہے ۔ اگر کوئی آدمی ہزار مہینے تک عبادت کرے اس را ت میں عبادت کرنا، ہزار مہینے سے بہتر ہے جو اس مہینے کی بھلائی سے محروم رہا وہ بے شک محروم ہے بیہقی شریف ہے، یب رمضان کا مہینہ آتا، حضورﷺ سب قیدیوں کو رہا فرماتے۔ ہر سائل کو عطا فرماتے۔ سند امام احمد میں ہے ، حضرت نبی کریمﷺ فرماتے ہیں۔ رمضان شریف کی آخری شب میں اس امت کی مغفرت ہو جاتی ہے۔ عرضکی گئی۔کیا وہ شب قدر ہے، فرمایا نہیں، لیکن کام کرنے والوں کو اس وقت مزدوری پوری دی جاتی ہے کہ جب وہ تمام پورا کام کرلے۔
بیہقی شعاب الیمان میں ہے کہ نبی کریم ﷺ نے شعبان کے آخیر میںوعظ فرمایا۔ اے لوگو تمہارے پاس عظمت وال برکت والا مہینہ آتا ہے ۔ وہ جس میں ایک رات ہزار مہینے سے بہتر ہے، اس مہینے کے دن کا روزہ اللہ پا نے فرض کیا۔ اور رات میں تطوعسنت کیا۔ اس مہینے میں نیک کام کرنا ایسا ہے ، جیسے اور کسی مہینے میں فرض ادا کرناہے ۔ اس مہینے میں جس نے فرض ادا کیا ، تو ایسا ہے جیسے اور دنوں میں ستّرفرض ادا کیا ۔ یہ مہینہ صبر کا ہے ، صبر کا ثواب جنت ہے اور یہ مہینہ مواسات اور محبت کا ہے اس مہینے میں مومن کا رزق بڑھا دیا جاتا ہے، جو اس مہینہ میں روزہدار کو افطار کرائےاس کے گناہوں کے لئے مغفرت ہےاور اس کی گردن ، یعنی سارا بدن آزاد کر دیا جا ئیگا یعنی اس کا سارا بدن جہنم سے محفوظ رہیگا۔ اس افطار کرانے والے کےلئے ویسا ہی ثواب ہوگا۔ جیسا روزہ رکھنے والے کو ملےگا۔ بغیر اس کے کہ اس کے اجر میں سے کچھ کم ہو۔ ہم نے عرضکی یا رسول اللہﷺ ہم میں کا ہر شخص وہ چیز نہیں پاتا جس سے روزہ دارکو افطار کرائیں، حضور پر نور ﷺ نے فرمایا۔ اللہ تعالیٰ یہ ثواب اس شخص کو دیگا ۔جو ایک گھونٹ دودھ یا ایک گھونٹ پانی یا ایک خرمہ سے روزہ دار کو افطار کرائے۔ جس نے روزہ دار کو پیٹ بھر کر کھانا کھلایا ، اس کو اللہ تعا لیٰ میرے حوض سے پانی پلا ئےگا۔ کہ کبھی پیا سا نہ ہوگا ۔ یہاںتک کہ جنت 
میں داخلہوجائے یہ وہ مہینہ ہے اس کا اول رحمت ہے ، یعنی پہلے دس روز میں اللہ تعا لیٰ کی طرف سے مسلمان روزہ دار پر رحمت برستی ہے اور اس کااوسط مغفرت ہے ، یعنی بیچ کے دس روز بھی اللہ پاک گنہگار روزہ داروں سے گناہ بخش دیتا ہے، اس کا آخر جہنم سے آزادی ہے ،یعنی جو لوگ جہنم کے لائق ہیں آخری عشرہ میں ان کے لئے جہنم سے خلاصی لکھ دیتے ہیں ، جو اپنے غلام پر اس مہینے میں تخفیف کرے یعنی اپنے کام کمی کرے اللہ تعالیٰ اسے بخش دیگا اور جہنم سے آزاد فرمادیگا ۔ صحیحین اور ترمذی وغیرہ میں ہے ۔ حضور پر نور ﷺنے فرمایا جنت میں آٹھ دروازے ہیں۔ ان میں ایک دروازے کا نام ریان ہے اس دروازے سے وہی جائیںگے جو روزہ رکھتے ہیں ۔ بخاری شریف اور مسلم شریف میں ہے ۔ حضرت نبی کریم ﷺ نے فرمایا ۔ جو یمان کی وجہ سے ثواب کے لئے رمضان کاروزہ رکھے گا اس کے اگلے گناہ بخش دئے جائیںگے ، اور جو ایمان کی وجہ سے ثواب کے لئے رمضان کی راتوں کو قیام کریگا، یعنی ترویح کی نماز پڑھےگا ، اس کے اگلے گناہ بخش دئے جائیںگے اور ایمان کی وجہ سے اور ثواب کے لئے شب قدر کو قیام کرےگا اس کے اگلے گناہ بخش دئے جائیںگے ۔ مسند امام احمد اور بیہقی شعبان الایمان میں ہے فرمایا نبی کریم ﷺ  نے روزہ اور قرآن بندے کے لئے شفا عت کریںگے ۔ روزہ کہیگا ، اے رب میں نے کھانے پینے اور خواہشوں سے دن میں اس کو روک دیا، میری شفاعت اس کے حق میں قبول فرما ۔ قرآن کہیگا ، اے رب !میں نے اسی رات میں اسے سونے روک دیا ، میری شفاعت اس کے حق میں قبول 
فرما۔ ان دونوں کی شفاعتیں قبول ہو جائیںگی۔
صحیحین میںہے حضور پر نور ﷺ نے فرمایا آدمی کے ہر نیک کام  کا بدلہ دس سے لیکر سات سو تک دیا جاتا ہے ۔ اللہ تعالیٰ 

نے فرمایا ۔ مگر روزہ میرے لئے ہے ۔ اور اس کو اجر میں دونگا ۔ بندہ نے اپنی خواہش اور کھانے پینے کو میرے لئے ترک کر دیا ہے ،اور فرمایا روزہ دار کے لئے دو خوشیاں ہیں ، ایک افطار کے وقت اور ایک اپنے رب سے ملنے کے وقت اور روزہ دار کی منہ کی بو اللہ عزوجل کے نزدیک مشک سے زیادہ پاکیزہ ہے، روزہ سِپر ہے، یعنی ڈھال، جہنم سے بچنے کے لئے ، جب کسی کےروزہ کا دن ہو نہ بیہودہ بکے اور نہ چیخے، پھر اگر اس سے کوئی گالی گلوج کرے یا لڑنے پر آمادہ ہو تو ، کہدے کہ میں روزہ دار ہوں۔اسی حدیث کے مثل امام مالک اور ابو داؤد وغیرہ نے روایت کی ہے۔
مسا ئل ۔ روزہ عرف شرع میں مسلمان کا نیت عبادت صبح صادق سے غروب آفتاب تک اپنے کو قصداََ کھانے پینے جماع سے باز رکھنا، عورت کا حیض ونفاس سے خالی ہونا شرط ہے۔ یہ کتب میں موجود ہے۔ روزہ کے تین درجے ہیں۔ ایک عام لوگوں کا روزہ ی پیٹ اور شرمگاہ کو کھانے پینے اور جماع سے روکنا۔دوسرا خاص کا روزہ کپہ ان کپے علاوہ آنکھ زبان ہاپتھ پاؤں اور اعضا کو گنا سے باز رکھنا ، تسرا خاص الخاصکا کہ جمیع ما سوا اللہ سے اپنے آپ کو بلکل جدا کرنا صرف اسی کی طرف متوجہ رہنا۔ (   جوہر ہ نیرہ   ) مسئلہ:ـــ-نیت دل کے ارادہ کا نام ہے ، زبان سے کہنا شرط نہیں، مگر زبان سے کہنا مستحب ہے، اگر رات میں نیت کرے تو یوں کہے،  نویت ان اصوم غداََ للہِ تعا لیٰ من فرض رمضان ھٰذا یعنی میں نے نیت کی اللہ عزوجل کے لئے اس رمضان کا فرض روزہ کل رکھونگا اور دن می نیت کرے تو یہ کہے نویت ان اصوم ُ ھٰذا لیوم للہِ تعالیٰ من فرض رمضان یعنی میں نیت کی اللہ تعا لیٰ کے لئے آج رمضان کا فرض روزہ رکھونگا ۔یہ نیت ہر روز کرے مگر دن میں نیت کرنے کی شرط یہ ہےکہ صبح صادق سے روزے کی نیت کرے اگر کہا کہ اب روزہ رکھتا ہوںاور صبح صادق کی نیت ن کی تو اس کا روزہ نہ ہوا۔ مسئلہ :ــــــ  بھول کر کھایا یا پیا یا جماع کیا ، تو روزہ فاسد نہیں ہوتا ۔ رمضان میں بلا 

عذر جو شخص علانیہ قصداََ کھائے تو حکم ہے کہ اسے قتل کیا جائے ۔  (درالمختار  ۔  ردالمختار)۔

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular