وہابیہ گندم نما جو فروش ہیں


سلام اللہ علی من اتباع الھدیٰ







 


وہابیہ گندم نما جو فروش ہیں 


سلام اللہ علی من اتباع الھدیٰ 



 


ازاعلیٰ حضرت آقائے نعمت پیرسیدمقبول احمدشاہ قادر ی سہروردی علیہ الرحمہ


 


آپ کے دو پرچے ملے اسکے متعلق زیادہ کچھ لکھنا نہیں چاہتے ایک دو جملے آپ کو یاد دلانے کے واسطے لکھ دیتے ہیں۔

 اہل حدیث کہنا آپ کے دھرم میں بدعت ہے ،اؤر ال حدیث کہنے والے بدعتی ہیں ،    اوارا کسی حدیث کو صحیح کہناکسی کو ضعیف کہنا ، وغیرہ یہ بھی وہابیہ کے دھرم میں بدعت ہے کیونکہ نبی کریم ﷺنے ن خود اہل حدیث کہلانے کا حکم دیا اور نہ نبیکریم ﷺنے کسی حدیث کو صحیح کہا نہ کسی کو ضعیف ، سب مجتہیدین سنت والجماعت کے نزدیک اہل فق تھے اہابیوں کو کوئی سنّیمسلمان اہل حدیث کہتے نہیں۔ ی نام وہابیوں نے اپنے واسطے مقرر کرکے رکھا۔ جیسا چکڑالوی نے اپنے آپ کو اہل قرآن نام رکھا، یہ نام ایسا ہے جیسا راگی کے بھوسے کو زعفران کہنا ایسے کہنے والے پر سب دنیا کے لوگ ماتم کرتے ہیں، تم یہ ثابت کرو کہ اگلے محدثین میں سے فلاں محدث وہابی تھا ۔ مارے مخاطب وابی ہے ۔ نہ کہ اہل حدیث۔

 


   داؤد راز نے علماء کے مختلف قولوں کو نقل کر کے ان کو مان لیا، اور تسلیم کر لیا ۔ یہی تو تقلید ہے۔ تقلید وہابیوں کے دھرم میں شرک کفر ہے۔داؤدرازنےاپنی زبان سے اقرار کیا ہے کہ میں اپنے عقیدہ کے مطابق کافر مشرک ہوں۔ یہ پرچہ اہل حدیث میرے کافر مشرک ہونے کےلئے یاد گار ہے۔ ہم افسوس کرتے ہیں ، سرسی کے وہابیوں کے اوپر ،کیا سرسی کے وہابیوں میں کوئی سمجھدار آدمی نہیں؟وہابیوں نے اسلمبے چوڑے پرچے کے مضمون سے کیا فائدہ اٹھایا، وہابیوں کو یہ لازم تھا اپنی نمازیں حیح اور درست کریں۔ کیونکہ ایمان کے بعد نماز ہی کا درجہ ہے۔ حضرت نبی کریم ﷺسے مقتدی ہوکرمنفرد ہو کر نماز پڑھنا ثانت ہے مگر سینہ پر ہاتھ باندھنا، آمین پکار کر کہنا۔ رکوع کو جاتے وقت رکوع سے اٹھتے وقت رفع یدین کرناہر گز ثابت نہیں ۔ تمہیں مقتدی ہو کر منفرد ہو کر۔یہ سب  چیزیںپانچ وقتے کی نماز میں کرتے ہو، جب اس بارے میں کوئی حدییث ہی نہیں ، تو تم کس پر عمل کرتے ہو؟ نہ نبی کریم ﷺنے اس حالت میںخود کیا ہے نہ حکم د یا ہے ان افعال کے کرنے کا تمہارے نزدیک عقیدہ کے مطابق یہ سب کا حرام اور ناجائز ہےتم تھنڈے دل سے اس پر غور کرو ہم کو غرض ہے تمہاری صلاح کرنا۔جب اس بارے میں کوئی حدیث ہی نہیں ،تم اپنے عقائد فاسدہ سے توبہ کیوں نہیں کرتے؟ اپنی عبادت کیوں ضائع کرتے ہو؟اپنی زبان سے انہی چیزوں کو حرام کہتے ہو انہی کو پانچ وقت نماز میں کرتے بھی ہو ۔تمہارے لمبی داڑھی والے مولوی تمہیں گمراہ کر رہے ہیں ،انکی غرض ہے،تمہیں گمراہ کرنا ،اور تمہارے پیسے کھانا ۔دیکھو ایڈیڑ محمدی نے خد اقرار کیا ہے ۔حنفی مذہب کا ماخذ قرآن ،حدیث ہے ۔پھر اس کو پوچھو تم نے حنفی مذہب چھوڑ کر مرتد کیو ہوا،مگر وہ تو مر ہی گیا۔ اب رائچوری پیر فرتوت کو پوچھو کہ تو نے بھی ایڈیڑ محمدی کی تقلید کر کے اقرار کیا کہ حنفی مزہب کا ماخذ قرآن حدیث ہی ہے ۔ پھر اس کو پوچھو حنفی مزہب چھوڑ کر مرتد کیوں ہوا ؟ا س سے معلوم ہوا کہ انکی غرض و غایت یہ ہے کہ بے علم مسلما نوں کو گمراہ کرنا،اور مسلمانوں کے درمیان فساد قائم کرنا ۔ تاکہ ان کی رو ٹی گھیکے اندر ہمیشہ تر رہے ۔ہم کو لازم تھا، تمہاری اصلاح کرنا ۔ہم نے سرسی کے وہابیہ کی اصلاح کرنے کی بہت کوشش کی مگر بے سود اس کا کوئی نتیجہ نکلا نہیں وہ اپنے بد مزہبیت پر اوریہودیت  پر ضد سے ڈٹ کے رہے، مسلمان کی یہ شان ہے کہ اس کے سامنے حق بات کہی جائے تو ضرور تسلیم کرلےاور اپنی ضد چھوڑ دے۔ ورنہ خود یہود انحضرت ﷺ کو پہچانتے تھے ، جیسا اپنے بیٹوں کو پہچانتے تھےمگر ضد اور ہٹ دھرمی سے حضرت ﷺ پر ایمان نہیں لائے اگر تم ان حق باتوں کو مانو اور تسلیم کرو، تو تمہارا شمار کامل مسلمانوں میں ہوگا ۔ورنہ تمہارا حشر یہودیوں کے ساتھ ہوگا                                   

 


SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




عجائب القرآن مع غرائب القرآن




Khawab ki Tabeer




Most Popular