نار حامیہ

نار حامیہ 

۷۳ برسابین۱۳

صحابیت ملک معاویہم

حضرت مفتی محبوب علی خان قادری رضوی  ممبئی

ماہنامہ الرشاد ہانگل شریف کے شمارہ نمبر ۱۲ ۔شعبان المعظم ۱۳۷۴؁ھ   میں شائع ہونے والا فتوی 



سوال:کیا فرماتے ہیں علمائے کرام اس مسئلہ میں کہ ایک شخص زید جو سنیوںکی مسجد کا امام ہے۔وہ یہ عقیدہ رکھتا ہے اور اسی کی لوگوں میں تبلیغ کرتا ہے کہ رسول اللہﷺ کے صحابیوں میں کافر ومشرک ومنافق ومسلم عادل وفاسق وفاجر سب ہی تھے اور حضرت سیدنا امیرمعاویہ رضی اللہ عنہ کو اسلام کا باغی وطاغی وزانی وشرابی وجہنمی بتاتا ہے ۔یہ عقائد کیسے ہیں۔ مفصل بیان فرمایئے اورایسے عقائد والاشخص اہل سنت کاامام ہو سکتا ہے ؟۔ بینوا توجرروا۔
سائل حاجی مصطفیٰ بن حاجی ولی محمدحلوائی مدنپورہ ممبئی۔
الجواب: اللھم ھدایۃ الحق والصواب
کیا دنیائے رفض میں تبرے بازی کی اس سے بدترین مثال ہے معاذ اللہ۔ دنیا کے کسی کافرومشرک کابھی یہ عقیدہ نہیں ہے کہ رسول اللہ ﷺ کے صحابہ میں کافر مشرک منافق سب ہی تھے ،معاذ اللہ ہاں رافضی کا یہ عقیدہ ہوسکتا ہے اورروافض سے ہی ساز باز کراکے بنارسی داس نے بہ خبیث عقیدہ اور تبرا پھیلایا ہے یا اس تقیہ باز وہابی ، دیوبندی ، ندوی، وسنبھلی کایہ ناپاک عقیدہ ہو سکتا ہے ۔ جس نے بیان کیاکہ’ ابوجہل مجھے ملتا تومیں اس کی آنکھوں کو چوم لیتااسے بوسہ دیتا ،کیوں کہ اس کی آنکھیں بڑی مقدس ہیں۔ اس کی آنکھوں نے پیغمبر خدا کو دیکھا ہے‘‘ ولاحول ولاقوۃ الاباللہ ‘‘ مسلمان بھائی غور کریں کہ اس وہابی ، دیوبندی، ندوی و سنبھلی کے اس گندے گھناؤنے قول سے عداوت رسول ﷺ کس طرح ظاہر ہورہی ہے اور ابوجہل کی جانشینی بھی پوری پوری کھل رہی ہے کہ اس مسلم نما ابوجہلی کو ابو جہل خبیث کی کفر ی وشرکی آنکھیں نظرآئیں کہ بیٹے کو باپ کے پوتے کودادا کے دیکھنے کا شوق ہوتا ہی ہے اور بے دین کو صدیقی وفاروقی وعثمانی وحیدری وبلالی ایمانی آنکھیں سوجھائیں نہ دیں کیوں کہ ہر ایک اپنے بڑے کی بڑائی کرتاہے ان وہابی ، ندوی وسنبھلی وزید مذکور نے حضرات صحابہ کرام رضوان اللہ علیہ کوپہچانا ہی نہیں۔

انہوں نے اپنی بے دینی اور رافضیوں کی شاگردی سے یہ سمجھا کہ کافرومشرک ومنافق جس نے بھی حضور سیدالمرسلین ﷺ کو ان ظاہری آنکھوں سے دیکھا وہ صحابی ہے۔ حالانکہ صحابی کے لیے ایمان و اسلام شرط اول ہے ورنہ کافروں مشرکوںکو تو ارشاد فرمایا۔
وَ تَرٰىهُمْ یَنْظُرُوْنَ اِلَیْكَ وَ هُمْ لَا یُبْصِرُوْنَ
تو زید رافضی عقیدہ رکھتا اور اسی کو پھیلاتا ہے۔ حضرات صحابۂ کرام کی شان والا میں قرآن عظیم نے یوں خطبہ فرمایا۔
فَسَوْفَ یَاْتِی اللّٰهُ بِقَوْمٍ یُّحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّوْنَهٗۤۙ-اَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِیْنَ اَعِزَّةٍ عَلَى الْكٰفِرِیْنَ٘-یُجَاهِدُوْنَ فِیْ سَبِیْلِ اللّٰهِ وَ لَا یَخَافُوْنَ لَوْمَةَ لَآىٕمٍؕ-ذٰلِكَ فَضْلُ اللّٰهِ یُؤْتِیْهِ مَنْ یَّشَآءُؕ-
دیکھئے ! حضرات صحابہ کرام اللہ کو پیارے اور اللہ ان کا پیارا اور مسلمانوں پرنرم اور کافروں پرسخت اور اللہ کی راہ میں جہاد کرنے والے اور کسی ملامت کرنے والوں کی ملامت کا 
اندیشہ نہ کرنے والے اور ان پر اللہ کا فضل ہے۔ صرف ان سات صفتوں پر ہی کوئی عقل وانصاف والا غور کرے تو اسے اقرار کرنا پڑے گا کہ کافرومشرک منافق و فاسق ، فاجر سب اس سے خارج ہیں وہ وہی نفوس قدسیہ تھے جنہیں دیکھ کر اللہ یاد آتا تھا، زید کا عقیدہ ہے وہ چھپا ہوا رافضی معلوم ہوتا ہے ۔ اس نے قرآن وحدیث سے قطعاً منہ موڑ لیااور ابلیس کے پیچھے لگ کر ابلیس کا داس بن گیا۔
قرآن مجید میں ارشادخدا ہے۔
وَ السّٰبِقُوْنَ الْاَوَّلُوْنَ مِنَ الْمُهٰجِرِیْنَ وَ الْاَنْصَارِ وَ الَّذِیْنَ اتَّبَعُوْهُمْ بِاِحْسَانٍۙ-رَّضِیَ اللّٰهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوْا عَنْهُ وَ اَعَدَّ لَهُمْ جَنّٰتٍ تَجْرِیْ تَحْتَهَا الْاَنْهٰرُ خٰلِدِیْنَ فِیْهَاۤ اَبَدًاؕ-ذٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِیْمُ(۱۰۰)
اس آیۂ کریمہ نے صاف بتایاکہ بنارسی داس کا فرو مشرک منافق کہتا ہے مگر حضرات صحابہ فاسق وفاجر بھی نہیں ہیں۔ فالحمدللہ
صحابی رسول وہی ہے جنہوں نےایمان لانے کے بعد حضور اقدس ﷺ کا دیدار کیا اور ایمان کے ساتھ دنیا سے گیا اسی کے لیے اللہ تعالیٰ کی یہ نعمتیں اوریہ انعام واکرام ہیں۔ فللہ الحمد۔
اور زید اپنے عقیدۂ رفض کی وجہ سے ان حضرات میں اس زمانے کے کافروں مشرکوں منافقوں کوبھی شامل وداخل کرارہا ہے تواس کے نزدیک ان انعامات کے حقدار کافرمشرک منافق سب ٹھہرے ۔والعیاذباللہ تعالیٰ۔
مسلمان بھائی سنیں! کافروں مشرکوں منافقوں کے لیے قرآن عظیم فرماتا ہے۔
 لَا یَنَالُهُمُ اللّٰهُ بِرَحْمَةٍؕ


 اور فرماتا ہے ۔
اِنَّ اللّٰهَ حَرَّمَهُمَا عَلَى الْكٰفِرِیْنَۙ(۵۰)
اور فرماتا ہے ۔ 
اِنَّ الَّذِیْنَ كَفَرُوْا مِنْ اَهْلِ الْكِتٰبِ وَ الْمُشْرِكِیْنَ فِیْ نَارِ جَهَنَّمَ خٰلِدِیْنَ فِیْهَاؕ-اُولٰٓىٕكَ هُمْ شَرُّ الْبَرِیَّةِؕ(۶)
ا ور فرماتا ہے۔
اِنَّ الْمُنٰفِقِیْنَ یُخٰدِعُوْنَ اللّٰهَ وَ هُوَ خَادِعُهُمْۚ
اور فرماتا ہے۔
-وَ اللّٰهُ یَشْهَدُ اِنَّ الْمُنٰفِقِیْنَ لَكٰذِبُوْنَۚ(۱)
اورفرماتا ہے۔
اِنَّ الْمُنٰفِقِیْنَ فِی الدَّرْكِ الْاَسْفَلِ مِنَ النَّارِۚ-
اورفرماتا ہے۔
اَعَدَّ اللّٰهُ لَهُمْ عَذَابًا شَدِیْدًاؕ-
غرض کہ قرآن حکیم میں بکثرت ایسی آیتیں ہیں اورزید ان تمام آیتیوں کا منکر ہے توقرآن کی آیتوں کاانکار کر کے وہ کون ہوا۔ اور قرآن کی ہرآیت کاانکار کفر ہے یانہیں؟۔ تم قرآن شریف کھول کر پڑھو اور شمار کرو کہ کتنی آیات قرآنی کازید نے انکار کیا۔ والعیاذ باللہ تعالیٰ۔
اورقرآن عظیم سے کافروں کی شان بیان فرمائی۔ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَّ نَكْفُرُ بِبَعْضٍۙ۔ کافرلوگ قرآن کی کچھ آیتوں پرایمان لاتے ہیں اور کچھ انکار کرتے ہیں اور احادیث مبارکہ میں ہے ۔ ان اللہ ببعض کل مبتدع۔ بے شک اللہ تعالیٰ ہربدمذہب کو دشمن رکھتا ہے۔ رواہ ابن عساکر عن انس رضی اللہ عنہ ۔
اور حدیث شریف میں ہے ۔ اذا مدح الفاسق غضب الرب واتزلذالک العرش۔
جب فاسق کی تعریف کی جاتی ہے تو اللہ تعالیٰ غضب فرماتا ہے اور اس کے سبب سےعرش عظیم ہل جاتا ہے۔ رواہ ابن عدی وابن ابی الدنیا فی ذم الغیبۃ وابویعلیٰ عن ابی ھریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ اور یہ بھی حدیث پاک ہے۔ ان اللہ یغضب اذا مدح الفاسق فی الارض ۔ یقیناً اللہ تعالیٰ غضب فرماتا ہے جب زمین میں فاسق کی مدح کی جاتی ہے 
۔رواہ عن انس رضی اللہ عنہ۔ 
ان مبارک حدیثوں کو پڑھ کر ثابت ہواکہ حضراتِ صحابہ کرام  میں کوئی فاسق وفاجربھی نہیں ہے کیوں کہ قرآن و حدیث میں ان کی تعریف و توصیف کے خطبے موجود ہیں۔ فسبحن اللہ وبحمدہ۔
خود قرآن عظیم ارشادفرماتا ہے ۔ انہ لایفلح الکٰفرون اور حضور اکرم ﷺکی شان میں بیان فرماتے ہیں:
لاتمس النارمسلما رانی اورای مرزانی جس مسلمان نےمجھے دیکھا یامیرے دیکھنے والے کو دیکھا اسے جہنم نہ چھوئے گا۔ رواہ الترمذی عن جابر بن عبداللہ؄
  اور حضورسرورانبیا حبیب کبریا ﷺ فرماتے ہیں"
لاتسبوا اصحابی فی الذی نفسی بیدہ لوان احد کم انفق مثل احد ذھبا مادرک مداحدھم ولانصیۃ
میرے صحابہ کو برا نہ کہو قسم ہے اس ذات کی جس کے قبضہ میں میری جان ہے۔ اگر تم میں کوئی شخص احد پہاڑ کے برابر سونا خرچ کر دے تو میرے صحابہ کے ایک مدجو بلکہ نصف مد ہے کے برابر بھی نہ ہوگا۔
 رواہ الامام احمدشیخین وابوداؤد والترمذی عن ابی سعید ومسلم وابن ماجہ عن ابی ہریرۃ 

اورارشاد فرماتے ہیں:
 ﷺ ان الناس یکثرون واصحابی یعقلون فلاتبسوا اصحابی فمن سبھم فعلیہ لعنۃ اللہ۔
لوگ زیادہ ہوں گے اور میرے صحابہ کم ہوں گے تو صحابہ کو برا نہ کہو۔جو صحابہ کو برا کہے گا اس پر اللہ کی لعنت ہے۔
رواہ الدارقطنی فی الافراد عن ابی ہریرۃ والخطیب عن جابر رضی اللہ تعالیٰ عنھما
اور ارشاد فرماتے ہیں:
ﷺ اذارایاایتم الذین یسبون اصحابی فقولوا لعنۃ اللہ علیٰ شرکم
جب تم ایسے لوگوں کو دیکھو جومیرے صحابہ کوبراکہتے ہیں تو تم کہو اللہ کی لعنت ہو تمہاری اس خباثت پر۔
رواہ الترمذی والخطیب عن عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنھما
صلی اللہ تعالیٰ علیہ و علیٰ آلہ واصھابہ اجمعین وبارک وسلم من سب اصحابی فعلیہ لعنۃ اللہ والملائکۃ والناس اجمعین
جو میرے صحابہ کو برا کہے اس پر اللہ کی لعنت ہے اور کل فرشتوں اور تمام انسانوں کی ،سب کی لعنت ہے
رواہ الطبرانی عن سیدناوابن سیدنا عبداللہ بن عباس
اورارشاد اقدس ہے:
   ان اللہ اختارنی واختارلی اصحابا فجعل لی منھم وزراء وانصارا ومھارافمن سبھم فعلیہ لعنۃ اللہ والملئکۃ والناس اجمعین لایقبل اللہ منہ یوم القیمۃ صرفا والاعدہ
یقیناً اللہ نے مجھے پسند کیا(چن لیا)اور میرے لیے صحابہ پسند کیے پھر ان میں سے اللہ نے ان میں وزیراور مددگار رشتہ کردیئے جو شخص میرے صحابہ کو براکہے اس پر اللہ کی اور تمام فرشتوں اور کل آدمیوں کی سب کی لعنت ہے۔قیامت کے دن اللہ تعالیٰ نہ اس کا فرض قبول کرے نہ نفل۔
رواہ الطبرانی والحاکم والمحاملی عن عویمر بن ساعدۃ رضی اللہ تعالیٰ عنھما۔
اور ارشاد عالی ہے 
لعن اللہ من سب اصحابی
اللہ تعالیٰ لعنت کرے اس پر جو میرے صحابہ کو براکہے،
رواہ الطبرانی عن ابن عمر رضی اللہ عنہ
اور ارشاد ہے
من اذاھم فقد اذالنی ومن اذالنی فقد اذی اللہ 
جس نے میرے صحابہ کو ایذا دی اس نے مجھے ایذا دی اور جس نے مجھے ایذا دی اس نے اللہ کو ایذا دی۔
رواہ الترمذی عن عبداللہ بن معقل رضی اللہ عنہ
اور فرمانِ اقدس ہے۔
سیاتی قوم یسبونھم ویتقصونھم فلا تجالسھم والاتشاربوھم والاتراکلوھم والا تناکحوھم  
یعنی عنقریب ایک ٹولی آے گی جو میرے صحابہ کو براکہے گی اور ان کی بدگوئی کرے گی تو ان کے ساتھ نہ بیٹھنا اوران کے ساتھ پانی نہ پینا ان کےساتھ کھانا نہ کھانا ان سے شادی بیاہ نہ کرنا 
رواہ العقیلی عن انس رضی اللہ عنہ
جب اس بدگو سے اسلامی تعلقات ہی رکھنا حرام فرمادیا تو اس کی اقتدا میں نماز پڑھنا کیسا وہ داس ہو یا داسی یا رافضی ہو یا وہابی ،دیوبندی اور ارشاد فرماتے ہیں۔
صلی اللہ تعالیٰ علیہ وعلی الہ واصحابہ وسلم اذا اراداللہ برجل من امتی خیرا لقی حب اصحابی فی قلبی
جب میرے کسی امتی سے اللہ تعالیٰ بھلائی کاارادہ فرماتا ہے تواس کے دل میں میرے صحابہ کی محبت ڈال دیتا ہے
رواہ الدیلمی عن انس رضی اللہ تعالیٰ عنہ
معلوم ہوا کہ جس مسلمان کے دل میں صحابہ کی محبت ہے وہ اچھا بھلائی وخیریت والا ہے جس کے دل میں صحابہ کی عدوات ہے  گرچہ ایک کی ہے وہ برا ،شریر خبیث، شرارت وخباثت والا ہے۔اور ابلیس کا داس ہے اختصار منظور ہے۔
لہٰذا ن حدیثوں پر ہی اکتفاکرتاہوں۔ ان احادیث مبارکہ نے بتایا کہ جس نے حضرات صحابۂ کرام رضی اللہ عنہم کو برا کہا ان کی توہین کی وہ اللہ کامطعون ہے۔
فرشتوں کا ملعون اور تمام انسانوں کا ملعون ہے ۔ اس کا فرض ونفل سب اکارت ہے ناقابل قبول نامقبول مردود ہے اس سے اسلامی تعلقات رکھنا حرام ہے ۔وہ اللہ ورسول ﷺ کو ایذا دینے والاہے وہ بدتر ہے وہ خدااور رسول ﷺ کا دشمن ہے  وہ قرآن و حدیث کامنکر ہے۔
حضرت سیدنا امیرمعاویہ رضی اللہ عنہ حضور اکرم ﷺ کے جلیل القدر عظیم الشان صحابی ہیں۔ خود حضور محبوب خدا ﷺ نے ان کے مراتب بیان فرمائے حضرات صحابہ کرام رضی اللہ عنہم نے ان کی تعریف وتوصیف فرمائی۔
ائمہ دین نے ان کی مدح کے خطبے لکھے۔


حضور اکرم ﷺ فرماتے ہیں:
حضرت معاویہ کے لیے:
 اللھم اجعلہ ھادیا مھدیا وھدایہ
 یعنی اے اللہ معاویہ کو ہدایت کرنے والا اور ہدایت یافتنہ کردے اور ان کے ذریعہ ہدایت فرما۔
رواہ الترمذی عن عبدالرحمٰن بن عمیرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ وقال ھٰذا حدیث حسن غریب
یعنی امام ترمذی نے کہا یہ حدیث حسن ہے ، غریب ہے یعنی حدیث فی نفسہ حسن ہے ۔ غرابت باعتبار راوی کے ہے۔
حدیث دوم : حضرت عمیر فرماتے ہیں:
سول کریمﷺ کوفرماتے سنا کہ اے میرے اللہ معاویہ کے ذریعہ ہدایت فرما۔ 
رواہ الترمذی عنہ
مسلمان ان دونوں ہی صفتوں پرغورکریں کہ سرکار اعظمﷺ نے آپ کے ہادی ہونے اور ہدایت یافتہ ہونے کی دعا فرمائی جو اس کے دعا قبول نہ ہونے کا مدعی ہو وہ اسی مرتبہ کی حدیث پیش کرے۔ ورنہ بلا دلیل دعویٰ باطل ومردود اور مدعی کذاب ودجال ومفتری علی اللہ والرسول ہے۔ ہم اہل سنت وجماعت کاعقیدہ ہے کہ اللہ تعالیٰ نے اپنے پیارے محبوب ﷺ کی یہ دعا قبول بھی فرمائی تو حضرت سیدنا معایہ ؄ ہادی بھی ہوئے اورمہدی بھی اور انہیں کے ذریعہ لوگوں کو ہدایت حاصل ہونے کی بھی دعافرمائی توانہیں دونوں حدیثوں سے ہی زید پر مکروکیدکی ساری باتیں سارے اعتراض رفو چکر ہوگیے۔ کیوں کہ اللہ کے محبوبﷺ کی مبارک دعاکی برکت سے جو شخص ہادی ومہدی بنا اس میں فسق وفجورنہیں ہونا چاہیئے ۔ پس زید پرکید کے شرابی وزانی وغیرہ کے سارے داغ دھبے قطعاً رفع ہوگیے۔
فالحمدللہ رب العالمین
تیسری حدیث: حضور سید المرسلین ﷺ ارشاد فرماتے ہیں :
وصاحب سری معاویۃ بن ابی سفیان 
یعنی میرے رازدار ہیں حضرت معایہ ؄ 
نقلہ الامام احمدبن حجرالھیتمی فی التطھیر
سنی مسلمان بھائی! غور کریں کہ حضرت عبداللہ بن عباس ؄ جو خود فقیہ اورسیدالمفسرین ہیں ۔ وہ کس شان سے حضرت معاویہ کی عظمت وبزرگی بیان فرماتے ہیں۔ یہی صفات جلیلہ تھیں جن کی وجود سے مورخین نے اتفاق کیا کہ خلافت عثمانی کے بعدحضرت عثمان ؄ کے بعد حضرت سیدنامعاویہ کے دور حکومت میں جوفتوحات اور تبلیٖغ اسلام ہوئی ہے وہ اپنی نظیرآپ ہے۔ تاریخ اسلام میں اس کی مثال نہیں ملتی افریقہ  آپ کے دور میں فتح ہوا۔افریقہ کے لوگوں کودولت اسلام آپ ہی کے طفیل میں ملی۔

فالحمداللہ علیٰ ذلک ثانیا 
علم اصول میں مبرہن ومحقق ہوچکا کہ :
الصحابہ کلھم عدول 
یعنی رسول اللہ ﷺکے تمام صحابہ کرام عادل(ثقہ) ہیں اور حضرت سیدنا معاویہ ؄  تو مخصوصیات والے عظیم المرتبہ صحابی ہیں،۔
ثالثاً حضرت معاویہ ؄  رسول اللہﷺ کے خسرالی رشتہ دار بھی ہیں یعنی امام المومنین سیدنا حبیبہ بنت سفیان کے بھائی ہیں۔
لہٰذا ہرامتی کو ان سے نیازمندی رکھنا ضروری ہے۔
فسبحن اللہ وبحمدہ
قرآن عظیم بھی ارشاد کرتاہے:
قُلْ لَّاۤ اَسْــٴَـلُكُمْ عَلَیْهِ اَجْرًا اِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبٰىؕ-
الحمدللہ کہ اہل سنت کا اسی پر عمل وعقیدہ ہے۔
رابعاً: شاہزادۂ زمن حضرت سیدنا امام حسن ؄کو جو مسلمان اپنا مقتدااور پیشوا مانتا ہے۔ اس پر ضروری ہے کہ حضرت معاویہ ؄ سے بھی نسبت غلامی رکھے ورنہ حضرت سیدناامام حسن ؄کانافرمان وغدا رہوگا کہ آپ نے حضرت سیدنا معاویہ ؄ سے صلح ،دوستی کرلی اوریہ دشمنی رکھتا ہے۔
خامساً: حضرت سیدناامام حسن؄ نے جب حضرت معاویہ ؄ سے صلح کرکے خلافت راشدہ علی منہاج النبوۃ کو تیس برس پر تمام کرکے حضرت سیدنا معاویہ؄کی امارت وحکومت کو بخوشی قبول فرمالیامان لیاتوآپ اولوالامر ہوگیے اور قرآن عظیم کاارشاد ہے:
یٰۤاَیُّهَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْۤا اَطِیْعُوا اللّٰهَ وَ اَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ وَ اُولِی الْاَمْرِ مِنْكُمْۚ-
یعنی اے ایمان والو! اطاعت کرواللہ کی اور رسول اللہﷺ کی اورفرماں برداری کرواپنے اولی الامر کی اورحضرت 
معاویہ ؄ یقیناً حاکم وبادشاہ تھے۔ اور اگر اولی الامر کی تفسیر مجتہد ہے تو حضرت امام المفسرین سیدنا ابن عباس ؄ کی گواہی بخاری شریف سے گزرچکی ۔ 
انہ کان فقیھا
تویقناً آپ فقیہ مجتہد بھی ہوے بہرحال آپ کی فرمان برداری اور تابعداری کرنا بحکم قرآن ضروری ہے اورآج جو آپ کا نافرمان ہے وہ قرآن کا نافرمان اوررحمٰن جل جلالہ کا باغی اور رسول اللہ ؄ کاغدار ہے۔ والعیاذ باللہ تعالیٰ۔
سادساً: اللہ تعالیٰ کاارشاد قرآن مجیدمیں ہے:
-لَا یَسْتَوِیْ مِنْكُمْ مَّنْ اَنْفَقَ مِنْ قَبْلِ الْفَتْحِ وَ قٰتَلَؕ-اُولٰٓىٕكَ اَعْظَمُ دَرَجَةً مِّنَ الَّذِیْنَ اَنْفَقُوْا مِنْۢ بَعْدُ وَ قٰتَلُوْاؕ-وَ كُلًّا وَّعَدَ اللّٰهُ الْحُسْنٰىؕ-وَ اللّٰهُ بِمَا تَعْمَلُوْنَ خَبِیْرٌ۠(۱۰)
یعنی تم میں برابر نہیں وہ جنہوں نے فتح مکہ سے پہلےمال خرچ کیا اور جہاد کیا وہ مرتبہ میں ان سے بڑے ہیں۔ جنہوں نے فتح مکہ کے بعد مال خرچ کیا اورجہاد کیا۔اور ان سب سے اللہ  جنت کاوعدہ فرماچکا اوراللہ کوتمہارےکاموں کی خبر ہے۔ ذراملاحظہ ہو۔
اللہ تعالیٰ نے تمام صحابہ کرام کو اپنے خطاب سے نوازا، انہیں دوگروہ بتایا ایک فتح مکہ سے پہلے ایمان لانے والے اور خرچ کرنے اور جہاد کرنے والے،دوسرے فتح مکہ کے بعد خرچ کرنے اور جہاد کرنے والے۔
اس دوسرے گروہ میں حضرت سیدنا معاویہ وحضرت سیدنا ابوسفیان ہیں۔پہلے گروہ کو بڑےمرتبہ والافرمایا پھرارشاد فرمایا۔
وَ كُلًّا وَّعَدَ اللّٰهُ الْحُسْنٰىؕ
اللہ نے ان سب سے جنت کا وعدہ فرمایا۔اب اگروہابیہ ،دیوبندیہ کی طرح زید بھی اللہ تعالیٰ کو جھوٹا اوروعدہ خلاف مانتا ہے توکافر مرتدہے۔اوراگر اللہ کے وعدے کو سچامانتا ہے تو کافر جہنمی بتا کر عقیدہ رکھ کر ،قرآن کا انکارکر کے کافرمرتدہوا۔ .

بہرحال بنارسی داس کی اگلی پچھلی دونوں گلیاں بند ہوگئیں۔
 فسبحن اللہ وبحمدہ
اب بنارسی داس وداسی کان کھول کر سنیںکہ جن سے اللہ نے حسنی کاوعدہ فرمایا۔ ان کی شان اللہ تعالیٰ یوں بیان فرماتا ہےْ
اِنَّ الَّذِیْنَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِّنَّا الْحُسْنٰۤىۙ-اُولٰٓىٕكَ عَنْهَا مُبْعَدُوْنَۙ(۱۰۱) لَا یَسْمَعُوْنَ حَسِیْسَهَاۚ-وَ هُمْ فِیْ مَا اشْتَهَتْ اَنْفُسُهُمْ خٰلِدُوْنَۚ(۱۰۲)لَا یَحْزُنُهُمُ الْفَزَعُ الْاَكْبَرُ وَ تَتَلَقّٰىهُمُ الْمَلٰٓىٕكَةُؕ-هٰذَا یَوْمُكُمُ الَّذِیْ كُنْتُمْ تُوْعَدُوْنَ(۱۰۳)
بنارسی داس آپ کوجہنمی لکھ کر اورزید جہنمی بتا کران چاروں آیاتِ قرآنیہ کاانکار کرکے کافرومرتدہوا۔
ارشاد باری ہے’ بیشک وہ لوگ جن سے ہم نے حسنی بھلائی کاوعدہ فرمایا ہے وہ جہنم سے دور رکھے جائیں گے۔ وہ جہنم کی بھنک بھی نہ سنیں گے اور وہ اپنی من مانی خواہشوں میں ہمیشہ رہیں گے۔ انہیں غم میں نہ ڈالیں گے وہ سب سے بڑی گھبراہٹ سے اور فرشتے ان سےملاقات کریں گے۔اورخوشخبری دیںگے کہ آج ہی کادن ہے جس کا تم سے وعدہ کیا گیاہے۔
سبحان اللہ سبحان اللہ! اس آیت نے بھی آپ کو فسق وفجور سے پاک بتایاورنہ حسنی کاوعدہ کیسا؟۔ اوراگراسلام سے پہلے حالت کفر کی کسی چیز کوپیش کرے تووہ مردود ہے۔
حضورﷺ ارشاادفرماتے ہیں کہ:
الاسلام یھدم ماقبلہ
اسلام اپنے سے پہلی برائیوں کو مٹادیتا ہے۔
اگربنارسی داس یا اس کا کوئی چیلا تاریخی رطب ویابس کو پیش کرکے کہے کہ اس آیت کے نازل ہونے کے بعد فلاں صحابی نے یہ کیا اورفلاں صحابی نے یہ کیا تورب تبارک وتعالیٰ نے ایسے ہربدگو کے منہ میں جواب کابھاری پتھر دے کر اس کامنہ بند 
فرمادیا۔اور بنارسی داس اور اس کے پرکھے رافضیوں سے پہلے ہی ارشاد فرمایا۔
اللہ تعالیٰ کو تمہارے علموںکی خبر ہے۔ وہ جانتا ہے کہ اس کے بعد تم لوگ کیا کروگے ۔اس علم وخبرکے باوجود بے نیاز احکم الحاکمین جل جلالہ اپنے محبوبﷺ کے پروانوں جاں نثاروں اورحضراتِ صحابہ کرام سے جنت کا وعدہ فرماتا ہے۔

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular