فتوی براشخاص اربعہ خبیثہ

بشکریہ ’’ الوارث‘‘ بمبئی 

ذیل کا مضمون ادارئہ ’’ الرشاد ‘‘ ماہنامہ ہانگل ، ہفتہ وار ، ’’ الوارث‘‘ بمبئی سے نقل کرتے ہیں ، تاکہ بے خبر مسلمانان اہل سنت والجماعت باطل فرقہ دیوبندی سے  پورے طور پر آگاہ ہی پائیں اور ان مکاروں سے ہر وقت دور رہنے کی کوشش کریں جو اپنے آپ کو سنی، حنفی، چشتی وغیرہ کہہ کر (باطل ) دیوبندی عقاید مسلمانوں میں پیدا کرنے کی از حد کوشش کرتے ہیں ، آج کل ان کی نقل وحرکت شہر ہبلی مین بہت زیادہ نظر آتی ہے
، لہٰذا اہل سنت والجماعت کو چاہئے کہ ذیل کا مضمون کافی غور و خوض سے ملاحظہ فرمائیں اور علماء اہل سنت والجماعت کی پیروی کریں ، تاکہ مسلمان اپنے مقصدِ زندگی میں کامیاب ہوجائیں ‘‘۔ ( ادارہ الرشاد )

از دارالافتا حضرت مولانا مولوی مفتی حکیم شائق احمد صاحب نعیمی قادری امام جامع مسجد کو وہ ضلع 24پر گنہ ۔
استفتاء :- کیا فرماتے ہیں علماء دین و مفتیان شرع متین اس مسئلہ میں کہ زیدؔ کہتاہے کہ کتاب حفظ الایمان مصنفہ مولوی اثر مغلی تھانوی اور تقویۃالایمان مصنفہ مولوی محمد اسمعیل دہلوی اور رجوم 
المذنبین تذکرۃ الرشید مصنفہ مولوی عبد الرشید گنگوہی ، یہ کتابیں بہت  معتبر ہیں ، اور یہ تمام علمائے دیوبند بہت بڑے متبع صفت متقی اور پرہیزگارہیں ،
شرک اور بدعت سے سخت نفرت کرتے ہیں دریافت طلب امر یہ ہے کہ آیاز زیدؔ کا قول صحیح ہے یا غلط ؟ اور یہ کتابیں مسلمانوں کے لئے قابل عمل ہیں یا نہیں ؟ نیز یہ کہ ان کتابوں کے اندر جو مسائل ہیں ان پر اعتقاد رکھنا جائز ہے یا نہیں ؟
المستفتی :- نور محمد میاں سبحانی رامپوری ٹیٹا گھڑھ ضلع 24پر گنہ ،
الجواب :- اللھم حدایۃ الحق والصواب 
زید کاقول کہ کتاب حفظ الایمان مصنفہ مولوی اشرف علی تھانوی اور تقویت الایمان مصنفہ مولوی اسمٰعیل دہلوی اور رجوم المذنبین تذکرۃ الرشید وغیرہ بہت معتبر کتابیں ہیں بالکل غلط اور سراسر باطل ہے ، یاتو زیدؔ خود بہت جاہل ہے یا سخت بد عقیدہ ہے
اور مندرجہ بالا کتابیں بالکل ہی بد مذہبی اور بد عقیدگی سے بھری ہوئی ہیں بطور نمونہ چند عقائد کفریہ جن پر ساری دنیا کے علماء عرب و عجم سے کفر کے فتوے لکھے ہیں
کوئی ایمانداران مضامین کو پڑھنے کے بعد ہرگز ان ناپاک عقائد پر مطلع ہو کر ہرگز ہرگز ماننے کا روادار نہ ہوگا م ایمان سے بڑھ کر دنیا میں زیادہ عزیز مسلمان کے نزدیک کچھ نہیں ، اور ایمان نام ہے اللہ جل جلالہ ، رسول اللہ صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم کی محبت اور تعظیم کا،
ایمان کے ساتھ جس میں جتنے فضائل پائیں اسی قدر اس میں فضیلت ہے اور ایمان ہی نہیں مسلمان کے نزدیک وہ کچھ وقعت نہیں رکھتا ،
اگر چہ وہ کتنا ہی بڑا عالم و زائد و تارک الدنیا وغیرہ بنتا ہو ، مقصود یہ کہ ان کے مولوی عالم و فاضل ہونے کی وجہ سے انہیں اپنا پیشوا یا عالم و فاضل ہرگز نہ سمجھنا چاہئے ، جبکہ وہ اپنی صریح کفری عبادتوں میں خدا اور رسول جل جلالہ وصلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم کی کھلم کھلا توہین و تنقیص کرتے ہیں ، مثلاً ثبوت کے ملاحظہ ہو ۔
حفظ الایمان ص 7 میں کفری عبارت موجود ہے ، وہ آپ کی ذات مقدسہ پر علم غیب کا حکم کہا جانا اگر بقول زید صحیح ہو تو دریافت طلب امر یہ ہے کہ اس غیب سے مراد بعض غیب ہے یا کل غیب ، اگر بعض علوم غیبیہ مراد ہے تو اس میں حضور کی کیا تخصیص ہے ، ایسا علم غیب تو زیدؔ ، عمرو بلکہ ہرصبی و مجنوں بلکہ ہر جمیع بہائم کے لئے بھی حاصل ہے ‘‘ ۔
اس شخص نے نبی کریم صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلم کی شان میں کیسی صریح گستاخی کی ہے کہ حضور الصلوٰۃ والسلام کے علم غیب کو عمر بلکہ ہر بچے اور پاگل اور تمام جانوروں اور چوپائیوں کے لئے ہونا کہا، کیا ایمانی قلب و دماغ والے ایسے شخص کے کافر ہونے میں شک کر سکتے ہیں ؟ہرگز نہیں اس طرح اسمٰعیل دہلوی نے صراط مستقیم مطبوعہ صنیائی پریس ص 95پر لکھا ہے کہ
 ’’ وصرف ہمت بسوئے شیخ و اشال آل راز معظمین گو کہ جناب رسالت مآب باشند بچند ایں مرتبہ بدتراز استغراق در صورت گاؤ خرامت کہ چناں آں باتعظیم و اجلال بسویدائے دل انسان می چسپند بخلاف گاؤخر ‘‘ 
’’ یعنی حضور صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلم کاخیال نماز میں آجانا گدھے اور بیل کے خیال میں ڈوب جانے سے بدتر ہے ‘‘ معاذ اللہ اس گستاخ نے حضور صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلم کی شان میں کسی قدر گستاخانہ انداز میں اپنے خبیث باطنی کا اظہار کیا ہے ، اسی طرح رشید احمد گنگوہی نے اپنے فتوے میں لکھا ہے ۔
’’ وقوع کذب کے معنی راست ہوگئے ، جو یہ کہے کہ اللہ تعالیٰ جھوٹ بول چکا ، ایسے کو تغلیل اور تضیق سے مامون کرنا چاہئے ‘‘۔
مطلب یہ کہ اگر کوئی کہے کہ اللہ تعالیٰ جھوٹ بول چکا تو اس کو گمراہ اور فاسق نہیں کہنا چاہئے ، معاذ اللہ جو اللہ کو جھوٹا بنائے ، پھر بھی ایماندار ہی رہا ، لعنت ہو ایسے مذہب پر جس میں خدا کی توہین کا سبق ہو تقویت الایمان ص 33 پر ہے ، ’’ جس کا نام محمد یا علی ہے وہ کسی چیز کا مختار نہیں ‘‘ یہ ہے عداوت رسول علیہ الصلوٰۃ والسلام ، کہ حضور مختار کل ہوکر کسی چیز کے مالک و مختار نہ ہوں مگر تمام دیوبندی وہابی اپنی چیز و مکان اور گھر کے سارے سامان کا اختیار رکھیں ‘‘، قاسم نانوتوی نے اپنی کتاب تخدیر الناس ص33 پر ختم بنوت کا انکار کیا ہے ، اور یہ کفر ہے ۔ عبارت یہ ہے :
’’ اگر بالفرض بعد زمانہ نبوی بھی کوئی نبی پیدا ہو تو بھی خاتمیت محمدی میں کچھ فرق نہ آئے گا، چہ جائے گا آپ کے معاصر کسی اور زمین میں یا فرض کیجئے ، اسی زمین میں کوئی اور نبی تجویز کیاجائے ‘‘۔ ( نعوذ باللہ )
یہاں صرف لفظوں میں نبی ہونا بعد زمانہ نبوت کے ممکن مالیا اور اس عقیدہ فاسد پر علماء حرمین نے کفر کا فتویٰ شائع کیاہے ، اسی طرح سے تقویت الایمان ص 60پر ایک حدیث کا بالکل غلط مطلب لکھ دیا ، ص 3 پر دیکھئے ، ‘‘ یعنی میں بھی مرکہ ایک دن مرکر مٹی میں ملنے والا ہوں ، تقویت الایمان ص 60 ‘‘ نعوذ باللہ ، یہ حدیث کسی جگہ ثابت نہیں ہے بلکہ افترا اور بہتان باندھ کر بحکم اس حدیث کے مستحق جہنم ہوا ، حضور علیہ الصلوٰۃ والسلام فرماتے ہیں ، 
من کذب علیٰ مر۔۔د افلیبوأ مقعدہٗ فی النارہ 
ترجمہ: جس نے مجھ پر بہتان باندھ کر اس کو چاہئے کہ اپنا ٹھکانا جنہم میں بنالے ، اس حدیث کے حکم سے کبھی کا جہنم رسید ہوچکا ، حضور صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلم نے کہیں نہیں فرمایا کہ ’’ میں گھر کر مٹی میں ملنے والا ہوں ‘‘ بلکہ یہ فرمایا ہے ، 
ان اللہ حرم علیٰ الارض ان تاکل اجساد الانبیاء ۔ 
ترجمہ: یعنی بے شک اللہ تعالیٰ نے زمین پر حرام کردیا ہے کہ اجسام انبیاء کو کھائے ۔
ذان نبی اللہ حیٌ یرزق ۔
تو اللہ کے نبی زندہ ہیں ، روزی دئے جاتے ہیں ۔ رواہ ابوواؤ ونسائی وابن ماجہ وان امام احمد وابن خزیمہ ، وابن حبان و الدارلقطنی والحاکم وابو نعیم وغیر ہم عن سیدنا اوس بن اوس رضی اللہ تعالیٰ عنہ ( علیٰ شرائط صحیح البخاری ) 
یہ تمام اس حدیث کے راوی ہیں جو صحاح ستہ کی حدیث کے راوی ہیں اور امام بخاری نے اس کو نقل کیا ہے ،
الحمد للہ علیٰ ذالک ، ان حدیثوں سے ثابت ہوا کہ انبیاء اللہ زندہ ہیں ، جومر کر مٹی میں مل گئے کہتا ہو وہ کافر ہوگا ، ان تمام حوالہ کتب پر جن کا تذکرہ اور اوپر آچکا ہے تمام علماء کرام عرب و عجم نے متفقہ فیصلہ کفر کا صادر فرمایا ہے ، یہ وہابی دیوبندی اپنے ان عقائد باطلہ وفاسدہ کی بنا پر کافر بدوین مرتد ہیں ہرگز ہرگز ان تمام کتابوں کا پڑھنا ، رکھنا ان پر اعتقاد رکھنا جائز نہیں ، اور اس پر علماء دیوبند قابل اتباع ہیں ، علامہ قاضی عیاض شفا شریف فرماتے ہیں ۔
اجمع المسلمون ان شاتمہ صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلم کافوٌ من شک فی الکفرہٖ وعذابہٖ فقد کفرہٗ۔ 
یعنی تمام مسلمانوں کا اجتماع ہے کہ حضور اقدس صلی اللہ علیہ اٰلہ وسلمکی شان میں گستاخی کرنے والا کافر ہے ، اور جو شخص اس پر مطلع ہونے کے بعد اور خبردار ہو کر اس کا کافر اور اور مستحق عذاب ہونے میں شک کرے ، وہ بھی کافر ہے ۔‘‘
 حضور علیہ الصلوٰۃ والسلام نے پیشن گوئی کی ہے کہ :
یکون فی آخر مان دجالون کذابون یاتونکم من الاحادیث بمالم تسمعوا انتم ولا اٰباوکم ۔
یعنی ہونگے آخر زمانہ مین بڑے چھوٹے فریب دینے والے لوگ ایسی حدیث پڑھیں گے کہ نہ سنی ہوگی تم نے اور تمہارے باپ و ا دانے اور فرمایا :  ایاکم وایاھم 
یعنی تم بچو ان سے اور ان کو اپنے سے دور رکھو ، بحمدتعالیٰ آج بد مذہبوں کی حقیقت طشت ازبام ہوگی ، خدا وند تعالیٰ بھی فرماتا ہے :
ان الذین یوذون اللہ ورسولہ لعنھم اللہ فی الدنیا والاٰخرۃ وعدالھم عذاباً مھیناً ۔
یعنی نے شک جو لوگ اللہ اور رسول کو ایذا دیتے ہیں
( توہین اور گستاخی اور بے ادبی سے ) تکلیف دیتے ہیں ، ان پر دنیا اور آخرت میں اللہ کی لعنت ہے ، اور اللہ نے ان کے رسوائی کا عذاب تیار کر رکھا ہے ، اس آیت میں ہر مسلمان کا ایمان ہے ، کوئی بھی مسلمان ان تمام کفریات مندرجہٗ بالاپر واقف ہو کر ذرہ بھی شک و تر دو میں نہیں پڑے گا۔
یہ تمام وہابیہ ، دیوبندیہ ہر گز اس قابل نہیں کہ ان کو مولیٰنا مولوی کہا جائے ، اور یہ ساری کتابیں گمراہ اور بد دین بنانے والی ہیں۔ کسی مسلمان کو ان کتب باطلہ کا پڑھنا جائز و درست نہیں ، بد مذہبوں سے دور رہنا واجب ہے ۔
ھذٰا عند واللہ اعلم بالصواب 12
نقل دستخط ) کتبہٗ فقیر شأمق احمد نعیمی قادری غفرلہٗ ، مفتی و خطیب جامع مسجد ، کھروہ ، ضلع 24، 
پرگنہ ، 

SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 Comments:

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Popular Tags

Islam Khawab Ki Tabeer خواب کی تعبیر Masail-Fazail waqiyat جہنم میں لے جانے والے اعمال AboutShaikhul Naatiya Shayeri Manqabati Shayeri عجائب القرآن مع غرائب القرآن آداب حج و عمرہ islami Shadi gharelu Ilaj Quranic Wonders Nisabunnahaw نصاب النحو al rashaad Aala Hazrat Imama Ahmed Raza ki Naatiya Shayeri نِصَابُ الصرف fikremaqbool مُرقعِ انوار Maqbooliyat حدائق بخشش بہشت کی کنجیاں (Bihisht ki Kunjiyan) Taqdeesi Mazameen Hamdiya Adbi Mazameen Media Zakat Zakawat اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت اِسلامی زندگی تالیف : حكیم الامت مفسرِ شہیر مفتی احمد یار خان نعیمی علیہ رحمۃ اللہ القوی Mazameen mazameenealahazrat گھریلو علاج شیخ الاسلام حیات و خدمات (سیریز۲) نثرپارے(فداکے بکھرے اوراق)۔ Libarary BooksOfShaikhulislam Khasiyat e abwab us sarf fatawa مقبولیات کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) کتابُ الخیر خیروبرکت (منتخب سُورتیں، معمَسنون اَذکارواَدعیہ) محمد افروز قادری چریاکوٹی News مذہب اورفدؔا صَحابیات اور عِشْقِ رَسول about نصاب التجوید مؤلف : مولانا محمد ہاشم خان العطاری المدنی manaqib Du’aas& Adhkaar Kitab-ul-Khair Some Key Surahs naatiya adab نعتیہ ادبی Shayeri آیاتِ قرآنی کے انوار نصاب اصول حدیث مع افادات رضویّۃ (Nisab e Usool e Hadees Ma Ifadaat e Razawiya) نعتیہ ادبی مضامین غلام ربانی فدا شخص وشاعر مضامین Tabsare تقدیسی شاعری مدنی آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم کے روشن فیصلے مسائل و فضائل app books تبصرہ تحقیقی مضامین شیخ الاسلام حیات وخدمات (سیریز1) علامہ محمد افروز قادری چریاکوٹی Hamd-Naat-Manaqib tahreereAlaHazrat hayatwokhidmat اپنے لختِ جگر کے لیے نقدونظر ویڈیو hamdiya Shayeri photos FamilyOfShaikhulislam WrittenStuff نثر یادرفتگاں Tafseer Ashrafi Introduction Family Ghazal Organization ابدی زندگی اور اخروی حیات عقائد مرتضی مطہری Gallery صحرالہولہو Beauty_and_Health_Tips Naatiya Books Sadqah-Fitr_Ke_Masail نظم Naat Shaikh-Ul-Islam Trust library شاعری Madani-Foundation-Hubli audio contact mohaddise-azam-mission video افسانہ حمدونعت غزل فوٹو مناقب میری کتابیں کتابیں Jamiya Nizamiya Hyderabad Naatiya Adabi Mazameen Qasaid dars nizami interview انوَار سَاطعَہ-در بیان مولود و فاتحہ غیرمسلم شعرا نعت Abu Sufyan ibn Harb - Warrior Hazrat Syed Hamza Ashraf Hegira Jung-e-Badar Men Fateh Ka Elan Khutbat-Bartaniae Naatiya Magizine Nazam Shura Victory khutbat e bartania نصاب المنطق

اِسلامی زندگی




  •    ماخذ مراجع
    ماخذ مراجع

    (۱)     رو ح البیان          کانسی رو ڈ کوئٹہ (۲)    تفسیر نعیمی              مکتبہ اسلامیہ...

  • مال کے لئے الٹ پلٹ:
    مال کے لئے الٹ پلٹ:

        تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...

  • مسلمان خریدارو ں کی غلطی:
    مسلمان خریدارو ں کی غلطی:

        ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو  آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...

  • ایک سخت غلطی:
    ایک سخت غلطی:

    اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔ (۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی: کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...

  • تجارت کے اصول:
    تجارت کے اصول:

        تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...

عجائب القرآن مع غرائب القرآن




  • غرائب القرآن کے ماخذو مراجع
    غرائب القرآن کے ماخذو مراجع

         کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت  تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...

  • عجائب القرآن کے ماخذو مراجع
    عجائب القرآن کے ماخذو مراجع

       کتاب کا نام مصنف کا نام     مطبوعہ قرآن مجید کلام باری تعالیٰ ضیاء القرآن پبلی کیشنزلاہور       کنزالایمان فی ترجمۃ القرآن ا علیٰ حضرت...

  • علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ
    علوم و معارف کا نہ ختم ہونے والا خزانہ

    قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...

  • اللہ تعالٰی کی چند صفتیں
    اللہ تعالٰی کی چند صفتیں

    کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...

  • کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن
    کفر و اسلام میں مفاہمت غیر ممکن

    کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...

Khawab ki Tabeer




  • khwab mein Jhanda  dekhna
    khwab mein Jhanda dekhna Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai. Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho. Jhanda siyahkisi tataf  jaye jafaryaab ho log izzat kare.
  • khwab mein Rogan  dekhna
    khwab mein Rogan dekhna

    Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho. Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai. Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani. Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...

  • khwab mein Zameen dekhna
    khwab mein Zameen dekhna

    Zeene par chadnatarkki ki nishani. Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho. Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...

  • khwab mein Zewar  dekhna
    khwab mein Zewar dekhna izzat va aabru pane pane ki dalil hai.
  • khwab mein Sirhanah dekhna
    khwab mein Sirhanah dekhna Khwab main sirhanah zawaj, mahfooz maal, raazdaar aurat aur taabo takaan se raahat haasil hone ki daleel hai.

Most Popular