صحیح :۔وہ حدیث ہے جس کی سند راوی سے لے کر نبی کریم صلی اللہ علیہ آلہ وسلم تک متصل ہو، کوئی راوی چھوٹا نہ ہو، اور اس کے سب راوی سچے اور یاد کے پکے ہوں ، اور روایت کا خلاف اور پوشیدہ اسباب طعن نہ رکھتے ہوں ۔
حسن :۔ وہ حدیث ہے جس کے راویوں میں سے کسی پر جھوٹ کی تہمت نہ ہوئی ہے ، نہ رواہت کا خلاف ہو ، اور وہی حدیث دوسری طرح سے مروی ہو، اس کا رتبہ صحیح کے رتبہ سے کم ہے ۔
مرفوع :۔ وہ ہے جو نبی کریم صلی اللہ علیہ آلہ وسلم کا خاص فعل یاقول یا تقریرہو ، یعنی نبی کریم صلی اللہ علیہ آلہ وسلم نے اس کو مقرر کر رکھا ہو۔
متصل : ۔ وہ ہے جس کی سند برابر ملی ہو کوئی راوی چھوٹا نہ ہو۔
مسند :۔ وہ حدیث ہے جس کے راویوں کے نام مذکور ہوں ۔
مشہور:۔ وہ حدیث ہے کہ ہر زمانہ میں بہت راویوں نے اس کو روایت کیا ہو ۔
ضعیف :۔ وہ حدیث ہے جس کے راویوں میںسے کوئی راوی چھوٹا یا فاسق یا کسی طرح سے مطعون ہو۔
موقوف :۔ وہ قول اور فعل ہے جس کسی صحابی سے روایت کیاجائے۔
مرسل :۔ وہ حدیث ہے جو تابعی نبی کریم صلی اللہ علیہ آلہ وسلم سے روایت کرے کہ آپ نے ایسا کیا یا ایسا فرمایا یعنی ذکر صحابی کا نہ کرے۔
منقطع :۔ وہ حدیث جس کے اسناد برابر نہ ہوں ، شروع میں سے یا بیچ میں سے یا اوپر سے کوئی راوی چھوٹ گیا ہو ، مگر اکثر اس روایت پر بولتے ہیں جو تبع تابعی سے روایت کرے اور تابعی کا ذکر نہ کرے۔
معضل :۔ وہ حدیث ہے جس کے سند میں دو یا زیادہ راوی چھوٹے ہوں ۔
مضطرب :۔ وہ حدیث ہے جس میں روایت مختلف ہو کوئی کسی طرح روایت کرے کوئی دوسری طرح ۔
غریب :۔ وہ حدیث صحیح ہے جس کی روایت میں کسی جگہ ایک راوی اکیلا ہو ، اگر ہر زمانہ میں اکیلا ہوگا توفرد کہتے ہیں ، اگر ہر جگہ دو راوی ہوں تو اس کو عزیز کہتے ہیں ۔
متواتر :۔ وہ حدیث ہے کہ اس کے راوی کثرت سے ہوں کہ ان کا اتفاق جھوٹ پر عادتاً محال ہو۔
منکر:۔ اس حدیث کو کہتے ہیں جو کوئی ثقہ یعنی یاد کا پکا اور معتبر شخص لوگوں کی روایت کے خلاف بیان کرے ، اسی کو شاذ بھی کہتے ہیں ۔
معلق :۔ اس حدیث کو کہتے ہیں جس کے اسناد کے شروع میں سے ایک یازیادہ راوی چھوٹ جائیں اور اس فعل کو تالیق کہتے ہیں ۔
مدلس :۔ تدلیس حدیث اس فعل کو کہتے ہیں کہ راوی جس شخص سے روایت کرے
اس سے ملاقات کی ہو یا وہ اس کا ہم عصر ہو، مگر اس سے اس روایت کو سنا نہ ہو، اور ایسے الفاظ میں بیان کرے جس سے یہ وہم ہوتا ہو کہ سنا ہوا کہتا ہے ، یا تدلیس اس کو کہتے ہیں کہ راوی اپنے استاذ کا نام چھپائے اور دوسرے شخص کا نام بولے۔
معلل :۔ وہ حدیث ہے کہ ظاہر میں تو عیب سے پاک معلوم ہوتا ہومگر باطن میں سب سے طعن پایا جاتے ہوں ۔
مدرج :۔ اس کو کہتے ہیں کہ حدیث میں کسی راوی کا کلام درج ہوجائے اور یہ گمان ہو کہ یہ کلام
بھی حدیث ہے یا دو متنوں کو کہ دو سندوں سے مروی ہو ، ان کو ایک سند سے روایت کیاجائے ۔
مودوع :۔ وہ حدیث ہے جو کسی نے خود بناکر نبی کریم صلی اللہ علیہ آلہ وسلم کی طرف یا صحابہ کی طرف منسوب کر دی ہو۔
Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.
RELATED STORIES
مقصد رسالت
مقصد رسالتاز :ڈاکٹر و حکیم اے ،یم ،یس
نوٹ: (حض
غیرت مند شوہر
غیرت مند شوہر
حضرت سیِّدُنا ابو عبدُ اللہ محمد
کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ
تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت
تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...
قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...
کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...
کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...
تا جر کے لئے یہ بھی ضروری ہے کہ اس کا مال بلا وجہ رکانہ رہے جو لوگ گرانی کے انتظار میں مال قید کر دیتے ہیں۔ وہ سخت غلطی کرتے ہیں کہ کبھی بجائے مہنگائی کے مال سستا ہوجاتا ہے اور اگر...
ہندو مسلمان تاجر کو دیکھنا چاہتے ہی نہیں ۔ انہیں مسلمان کی دکان کانٹے کی طرح کھٹکتی ہے ۔بہت دفعہ دیکھا گیا ہے کہ جہاں کسی مسلمان نے دکان نکالی تو آس پاس کے ہندودکانداروں نے چیز...
اولاً تو مسلمان تجارت کرتے ہی نہیں اور کرتے بھی ہیں تو اصولی غلطیوں کی وجہ سے بہت جلد فیل ہوجاتے ہیں ، مسلمانوں کی غلطیاں حسب ذیل ہیں۔
(۱) مسلم دکانداروں کی بد خلقی:
کہ جو گا ہک ان کے پاس ایک...
تجارت کے چند اصول ہیں جس کی پابند ی ہر تا جر پر لازم ہے یعنی پہلے ہی بڑی تجارت شروع نہ کردو بلکہ معمولی کام کو ہاتھ لگاؤ ۔ آپ حدیث شریف سن چکے کہ حضورصلی اللہ تعالیٰ علیہ وسلم نے ایک...
کتاب کانام مصنف کے نام مطبوعہ
تفسیر معالم التنزیل للبغوی علامہ ابومحمد حسین بن مسعود دار الکتب العلمیۃ بیروت
تفسیر ابن کثیر علامہ ابو الفداء اسماعیل بن...
قرآن مجید اللہ تعالیٰ کی وہ جلیل القدر اور عظیم الشان کتاب ہے، جس میں ایک طرف حلال و حرام کے احکام ،عبرتوں اور نصیحتوں کے اقوال، انبیائے کرام اور گزشتہ امتوں کے واقعات و احوال، جنت و دوزخ کے حالات...
کفارِ عرب نے حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے اللہ تعالیٰ کے بارے میں طرح طرح کے سوال کئے کوئی کہتا تھا کہ اللہ تعالیٰ کا نسب اور خاندا ن کیا ہے؟ اس نے ربوبیت کس سے میراث میں پائی ہے؟ اور اس کا وارث...
کفار قریش میں سے ایک جماعت دربارِ رسالت میں آئی اور یہ کہا کہ آپ ہمارے دین کی پیروی کریں تو ہم بھی آپ کے دین کا اتباع کریں گے۔ ایک سال آپ ہمارے معبودوں (بتوں)کی عبادت کریں ایک سال ہم آپ کے معبود...
Khawab ki Tabeer
khwab mein Jhanda dekhna
Jhanda safaid dekhnatwangar sahibe izzat hone ki dalil hai.
Jhanda jard beemar ho kar sehat hasil ho.
Jhanda siyahkisi tataf jaye jafaryaab ho log izzat kare.
Rogan sar par malnasare kam thik taur par ho.
Rogani rozi dekhnamaal halaal milne ki dalil hai.
Rogan jard dekhnaranz va gam ki nishani.
Rogan siyah dekhnasafar se salamat gar wapas aane ki...
Zeene par chadnatarkki ki nishani.
Zamin ko hilte dekhnahamal aurat dekhe. iskate amal ho aur mard dekhe to hakim ke itaab mai girftar ho.
Zamin ko bote dekhnatamaam maksade deen milne ki dalil...
0 Comments: